Forumindex › Forums › Overige › Meetings › FOTO'S !!! => Fabrieksbezoek Opel Bochum 9 mei 2008
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 mei 2008 om 19:48 #17360765
zo de auto net even gewassen en uitgezogen,ben er klaar voor.Evt.wil mijn neefje(zoontje van mijn broer) mee is 7 jaar mag dat?Of is er een min.leeftijd voor fabrieksbezoek?
bij de opel fabriek antwerpen is er een minimum leeftijd van 16 jaar.
maar arjan of wilma zal het wel toe lichten .
gr
Stefan.8 mei 2008 om 19:51 #173607667 jaar is helaas te jong, las net dat minimum = 10, of schollklas 8.
URL: http://www.opel.de/experience/werkstour/bochum/index.act
Check Tijden en entreeprijs
Helaas:(
8 mei 2008 om 19:57 #17360767Klopt helemaal Giel !
Johan heeft inmiddels mail gehad met de regels…
Er staat ook in de regels dat er niet gefilmd / gefotografeerd mag worden, toch weet ik van Rüsselheim dat dat ook gewoon gebeurde :angel
Ik laat het aan Johan en zijn broer over wat ze doen. Jammer genoeg zit er ook nog een kans in dat we morgen 3 lege plekken hebben :(
Erg jammer… maar helaas
Ik laat de PC & telefoon aanstaan. Mocht je meewillen of een extra persoon weten -> direct laten weten (liefst per sms – maakt niet uit hoe laat !)
Gr. Arjan
06 – 209317798 mei 2008 om 19:57 #17360768Heb inderdaad een e-mail gehad van arjan en wilma dad de min.leeftijd 10 jaar is,dus dat risico gaan we niet nemen,als er gezeur van komt is dat voor niemand leuk,gelukkig had mijn broer het nog niet tegen hem verteld, dus wat niet weet wat niet deerd.
8 mei 2008 om 20:03 #17360769Wij gaan pitten ! Tot morgen allemaal !
Tussen 6.30 en 7.00 controleren we dit topic nog even.
Oet Moan !
8 mei 2008 om 20:48 #17360770AnoniemLid sinds:
1 January 1970zo ik gaat ook slapie doen!! Astra is spik en span! Heb alleen de groene kaart niet in de buurt :swear en kan er ook niet 123 bij. Is dit een vreselijke ramp of valt t wel mee?
8 mei 2008 om 20:51 #17360771he jongens
ik ben er klar voor,mn auto is aan het slapen en ik nu ook;)
tot morgen
sylvester
9 mei 2008 om 03:42 #17360772AnoniemLid sinds:
1 January 1970goe…..de……mo……zzzzz……zzzzzzz..zzzzz:wtf!!!
9 mei 2008 om 04:04 #17360773En ook hier zijn we bijna zover om die kant op te rijden !
In Harderwijk is het nu 17,3 graden met 45 % luchtvochtigheid
Op dit moment zijn er o files en geen flitsers bekend.Wel is er op de A12 een stukje wegwerkzaamheden wat voor 10 min extra reistijd kan zorgen.
Tot straks !
Groetjes Wilma
9 mei 2008 om 04:18 #17360774Morguhhhhh, tot zo :D!
Greetzzz!!!
9 mei 2008 om 04:21 #17360775Goede morgen iedereen
Straks de Astra eens wakker maken en dan gaan we naar…..
Bochum :jerry
Ik zie jullie straks bij de raststÄtte :thumbup
gr
Stefan.9 mei 2008 om 05:00 #17360776Moge,:sleeping
Bochem we komen!!!!!:D
9 mei 2008 om 06:09 #17360777goede dag
Even eten en mijn corsa trrrr wakker schudden en dan komen we der aan;)
tot zo mensen
grt sylvester
9 mei 2008 om 16:04 #17360778Zo en toen waren wij al weer thuis na een schitterend fabrieks bezoek. :jerry
en nu …..
:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
@ giel
je kenteken is weg ;)
gr
Stefan9 mei 2008 om 16:39 #17360779Dat ziet er al heel goed uit :kewlpics
Was echt weer een top dag, leuke auto’s gezien en was erg gezellig.
Helaas hier geen foto’s gemaakt.9 mei 2008 om 17:07 #17360780he jongens en meisjes
Het was een geslaagde dag, vond de fabriek zeer interessant(net de transformers).
Ook al was ik iets later, na eeen tijdje harder rijden als normaal was ik toch aangekomen;)
Ik heb me prima vermaakt en de rit terug was lang maar zeker de moeite waard mannen/vrouwen:)groeten sylvester en zn TR
hier even mijn topic voor de gene die hem nog niet gezien heeft:)reactie mag altijd of vragen etc.
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=80025
9 mei 2008 om 18:01 #17360781Wat een geweldige dag !!!!
Een ervaring rijker, en leuk om al die forum gasten, en dames eens te ontmoeten.
Nu hebben we ook een gezicht bij de auto.En wat een machtig gezicht om een stoet van 13 Opel’s [ & 1 honda !] over die autobann te zien fharen…
ik denk dat menig trucker met een open mond het schouwspel heeft zien voorbij razen !De rondleiding was erg leuk om mee te maken, wat mij opviel was hoe schoon het is in de fabriek.
en hoe trots de medewerkers waren over het product Opel.Ook intressant was dat de Astra H Station, Astra H 5 deurs & de Zafira B door elkaar in elkaar worden gezet.
Het was zeker de lange terugreis, met veel files één waarbij ik mijn twijfels had [wie gaat er bij het pinksterweekend de grens overgang controleren !?] waard
De Zafira staat uit te hijgen, ff kijken hoe ik morgen de lijken ga verwijderen [insecten]:angel
9 mei 2008 om 18:32 #17360782Ha mensen,
Ook wij zijn weer thuis,van een zeer geslaagde dag.
Het enige min punt was inderdaad de terugreis waar wij 4 uur over hebben gedaan inplaats van 2 uur(vandaar dat wij ook niet mee zijn gegaan met eten),zeker de grenscontrole baalden wij flink van,maar ja
Verder een superleuke en interesante dag en zeker leuk om de andere forumgasten eens te ontmoeten.PS mijn foto’s volgen nog
9 mei 2008 om 18:36 #17360783Het was zekers een geweldige dag! :wors
Ben ook nog lekker bruin geworden in de 20km file :P
Het was erg leuk om met al die opels in convoi te rijden … heb er helaas geen foto’s van kunnen maken maar ik zag af en toe in m’n ooghoeken Gerrit letterlijk voorbij ” flitsen” ;) ik ben benieuwd hoe ik er op staat :o
@ de mensen die foto’s hebben genomen : Ik zou het erg leuk vinden om de orginele per e-mail te krijgen als het zou kunnen…. :thumbup
Arjan , Wilma en alle anderen die met het organiseren bezig zijn geweest … heel erg bedankt !! het was toppie geregeld :thumbup
zo … nu eerst een bavaria :D
9 mei 2008 om 18:54 #17360784Ik heb alleen de foto’s van de terugreis, gezellig in de file, niet dan? :swear
En Ton zag dat hij in beeld kwam :P:
Na de hereniging bij het vertrekpunt te Duiven Ben ik nog eventjes achter Arjan aan gereden:
Al met al een zeer geslaagde dag (behalve de terugreis… die rot file, maar goed)
Leuke auto allemaal en ze rijden prima ;)
9 mei 2008 om 19:19 #17360785Onze foto’s komen er zo aan, moet nog even wat kentekens wegwerken. We zijn net thuis :D en zullen proberen om ze gelijk online te zetten.
Omdat we niet alle foto’s hier kunnen plaatsen (zijn bijna 85 stuks geworden) krijgen jullie allemaal een mail met een link waar jullie de foto’s kunnen zien en evt downloaden.
origineel gepost door stillekracht
De Zafira staat uit te hijgen, ff kijken hoe ik morgen de lijken ga verwijderen [insecten]:angel@ Leen : Het mooiste is het om het met mequairs klei te doen, maar daar heeft een ZZP’er zoals jij natuurlijk geen tijd voor ;)
Pak een oude panty, en doe die om een spons heen. Was daar je auto mee (goed warm water gebruiken) Ook helpt het enorm door er vanavond een aantal natte handdoeken overheen te leggen (voorweek :D)
Groetjes Wilma en Arjan
9 mei 2008 om 19:33 #17360786ha ha ha ha kleien doe je op de kleuterschool :jerry [geintje]
En inderdaad daar heb ik geen tijd voor, moet nog het één en ander inhalen ;)
oude panty’s !? gebruiken vouwen die nog dan??
‘t zal wel een natte handoek worden vannacht !!!!!!:D
Wij zijn wel benieuwd naar de :kewlpics
9 mei 2008 om 19:45 #17360787AnoniemLid sinds:
1 January 1970en lynxie is ook thuis! Was idd ge wel dig! Fotoos komen morgen even!
9 mei 2008 om 19:50 #17360788bij deze mijn foto’s zijn ze niet allemaal omdat ik niet zo’n ster ben in kentekens verbergen
9 mei 2008 om 20:01 #17360789he kerels ook ik ben weer thuis was rond half negen in rotterdam heb
nog wat file bij utrecht gehad en bij gouda in het bochtje moest er weer ja
een bens midden op de weg de geest geven ik heb dat leeftijd gebeuren ff gemist maar inderdaad ik ben 56 maar vandaag met het
stel waar ik mee opstap ben geweest voelde ik me goed thuis en naar
ik dacht kon ik met mijn 91 tiger omi aardig mee komen zelfs op een klein stukje even de teller op de 240 gehad dus heb ik mij met jeudige overmoed aan jullie aangepast:jerry wat de dag betreft ik heb het erg naar mijn zin gehad zo ook frans de fabriek was ook erg intressant
we hebben overnacht bij van der valk wat een klote bed me kont op de grond mijn benen in 45 graden omhoog en me kop dubbel maar we hebben gezellig een hapje en een drankje genomen alleen jammer dat we
leen hebben gemist die was er ook zo ook eddy met zijn vriendin dus
voor herhaling vatbaar en nog wat kerels je beledig me niet als je om mijn leeftijd vraag hoor ik pas me wel aan
ps gave foto,s wacht op meer:kewlpics:kewlpics.
de oudste van het stel snelheids duivels die er van daag bij was ik dus
vgr tonsr
ps
ik denk dat dit namens ons alle is COMPLIMENTEN VOOR DE GENE
DIE HET HEBBEN MOGELIJK GEMAAKT EN HEBBEN GEORGANISEERD:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.