Forum niet meer te bereiken na gebruik Anti-Malwarebytes

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Forum niet meer te bereiken na gebruik Anti-Malwarebytes

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260663
    NeonnovA
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 January 2011

      Een lange tijd kon ik geen gebruik meer maken van het forum. Via welke browsers ik het Opel-Forum ook probeerde te bereiken kreeg ik de melding dat de website niet toegankelijk was.
      Na een herinstallatie van mijn pc werkte de site weer tot ik de beveiligingssoftware van Anti-Malwarebyte weer had geïnstalleerd. Direct hierna was het Opel-Forum niet meer toegankelijk. Na het uitschakelen van de website controle kwam ik er weer op. Als ik de logs bekijk krijg ik de volgende informatie:

      2013/09/16 15:44:35 +0200 PCNAAM USERNAME MESSAGE Stopping IP protection
      2013/09/16 15:44:36 +0200 PCNAAM USERNAME MESSAGE IP Protection stopped successfully

      Lijkt er op dat op een of andere manier het opel-forum ip staat geblokkeerd bij deze software. Geen idee waarom maar kan het niet makkelijk fixen. De enige oplossing is de beveiliging voor alle websites uitschakelen.

      Heb met Anti-Malwarebytes nog nooit zoiets gehad maar dit is schijnbaar al een aantal maanden aan de gang.
      Is hier toevallig wat bekend over?

      #18173987
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Gewoon die gratis malware software niet gebruiken, dan heb je ook geen problemen. :thumb

        #18173988
        MantasticB1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 October 2006

          ik heb er geen last van, beiden werken prima samen bij mij.

          #18173989
          NeonnovA
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 January 2011

            Gebruik zeker niet de gratis versie maar de betaalde. Anti-Malwarebytes is toch wel een bekend anti-spyware programma die velen gebruiken. Heel apart.

            #18173990
            Haasje17
            Moderator
              Lid sinds:
              8 September 2009

              Ik gebruik ook maleware bytes en heb het probleem niet. Ik vermoed dat je gewoon ergens een virus hebt op je pc wat dit veroorzaakt. Heb er al drie gehad deze week die soortgelijk probleem hadden.

              #18173991
              jeroenk
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 February 2012

                Schone installatie lost meestal deze problemen op! Zoeken/oplossen kost doorgaans meer tijd dan een vers OS

                #18173992
                BlackVec
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  13 February 2008

                  Hier hetzelfde probleem met anti maleware bytes, op de pc.
                  Maar op m’n laptop heeft hij dat weer niet, heel raar.
                  En is alleen bij opel forum tot nu toe dat ik gezien heb.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.