FKsport ASTRA H OPC (update 29 Juli; no wiper + sticker)

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen FKsport ASTRA H OPC (update 29 Juli; no wiper + sticker)

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #18319994
    FKsport
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 February 2010

      Update 29Juli;

      – Achterruitenwisser verwijderd (clean ass)
      – Inclusief subtiele sticker :)

      Verdere plannen; achterruit blinderen :)

      #18319995
      AhrendSportstourer
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 April 2016

        Dikke bak,had je je Snowflakes van je vorige niet mee kunnen nemen/omruilen ?

        #18319996
        FKsport
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 February 2010

          @AhrendSportstourer wrote:

          Dikke bak,had je je Snowflakes van je vorige niet mee kunnen nemen/omruilen ?

          Nou ik vind persoonlijk deze nurburghring editie mooier onder de GTC; puur omdat dit destijds ook een extra optie mogelijkheid was op de OPC; blijft het toch origineel ;)

          #18319997
          Hilko
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 October 2008

            Hallo FK,

            Je knipperlichtsurroundings vind ik een mooie, subtiele aanpassing.
            De “clean-ass” zonder wisser ziet er ook netjes uit, maar persoonlijk stoor ik me er niet aan. Ga je in het kader van de “clean-ass” ook je merk- en type-aanduidingen verwijderen?
            (Ik deed dat altijd met auto’s uit de lagere klasse en nu met dit “topmodel” heb ik daar ineens geen behoefte meer aan ;) )

            #18319998
            FKsport
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 February 2010

              @Hilko wrote:

              Hallo FK,

              Je knipperlichtsurroundings vind ik een mooie, subtiele aanpassing.
              De “clean-ass” zonder wisser ziet er ook netjes uit, maar persoonlijk stoor ik me er niet aan. Ga je in het kader van de “clean-ass” ook je merk- en type-aanduidingen verwijderen?
              (Ik deed dat altijd met auto’s uit de lagere klasse en nu met dit “topmodel” heb ik daar ineens geen behoefte meer aan ;) )

              Thanks voor je reactie;

              Ik vond het een leuke optie om de ruitenwisser eraf te halen; en gewoon leuk om eraan te hobbyen..ik verander alleen dingen die ook omkeerbaar weer terug te plaatsen zijn (wil namelijk altijd weer alles naar originele toestand kunnen brengen) het clean maken van de strip doe ik dus niet; ik vind die logo’s prima erop ;)

              De knipperlichtsurroundings vind ik ook net wat meer body geven, maar ook die zijn er weer eenvoudig af te halen als het me niet meer zint

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.