ff voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik ff voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209791
    ruudjuh
      Lid sinds:
      21 September 2007

      Nou ik ben Ruud uit omgeving Venlo(limburg)

      Ik ben een paar jaar geleden begonnen met een kadett c16nz sedan uit 1990.
      Na deze 40 mm rondom verlaagd te hebben een heerlijke auto waar ik vele km mee gereden heb( waaronder mee op en neer naar salou, Spanje met gem. 110 km/h en een verbruik van 1:16 :wors:wors:wors.)
      Maar bij de jaarlijkse apk kreeg uiteindelijk de vervelende opel ziekte de overhand–>roest.
      Aangezien ik een auto nodig had en niet de plaats om de auto op te knappen heb ik de auto met pijn in het hart na 3 jaar weg gedaan.

      Ik heb toen een vw Jetta uit 1990 gekocht welke geen last had van roest maar andere problemen. Om het verhaal kort te maken heb ik deze na net een jaar gehad te hebben weer verkocht.

      Ook nu weer snel op zoek naar een betrouwbare auto dus kwam ik wederom terug bij de kadett maar aangezien ik geen roestproblemen wilde kwam ik uit bij de astra.
      IK wilde een auto met een beetje vermogen en ruimte dus de station. de voorkeur ging uit naar de 1.8 16v maar door het lot kon ik goedkoop een 1.6 16v kopen met net 176000 km op de teller, wel wat kleine aandachtpuntjes maar niks schriksbarends.
      Dus nu rij ik weer vol plezier rond in mijn astra. En ik hoop nog vele kilometers te maken waar ik wel vanuit ga.

      #17482072
      meangreen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        welkom hier :thumbup

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Het onderwerp ‘ff voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.