ff voorstellen ;)

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik ff voorstellen ;)

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255859
    enzyme29
      Lid sinds:
      24 February 2013

      hallo,

      ben nieuw hier oo het forum en ben sinds 2 weken in het bezit van een opel vectra c(station) 31-12-2004. z18xe. 120600 km
      voorheen 2 vw passat en een seat ibiza gereden, maar wegens mijn hobbie(karpervissen) en mijn vriendin in verwachting is hebben we besloten om een ruimere en nieuwe wagen te kopen, :)
      heb voor de zekerheid een nieuw distributie set erop laten leggen en waterpomp. (kon niet presies na gaan waneer het was gedaan) dus maar laten doen.
      en de thermosstaat vervangen.
      gister heb ik olie(5w40 full sentytic)+ oliefilter,bougies,luchtfilter,intrieurfilter,brandstoffilter vervangen.
      verder de benodigde poetsspullen aangeschaft en onze wagen kan hopelijk weer flink wat kilometertjes maken.
      zal van de week proberen wat fotos te plaatsen.

      mvg,

      dennis

      #18112598
      devries_met_ck
        Lid sinds:
        30 June 2012

        Welkom :thumb :thumb

        #18112599
        enzyme29
          Lid sinds:
          24 February 2013

          ps. mijn orginele radio blijft op safe-mode staan volgens het boekje/dealer moet die een aantal uur op contact blijven staan voor hij weer wordt vrijgegeven…
          er staat aleen safe en niet het aantal meldingen die er nog zijn te gaan…
          is het mogenlijk dat ik de radio uitbouw en 24 uur aan een voeding hang en dat ik dan weer een code kan invoeren of is de radio voorgoed beblockeerd ?

          mvg ,

          dennis

          #18112600
          Kermitkiller
            Lid sinds:
            26 March 2005

            ook welkom hier :thumb

            #18112601
            astraTD
              Lid sinds:
              9 March 2009

              Welkom,

              Voor de radio zoals ik weet op contact zetten, radio aan/uit knop tegenlijk indrukken met RDS of TP dan enkele seconde vast houden.

              Heb je wel een code?
              Als je een code hebt kun je altijd effen naar de dealer rijden.

              #18112602
              enzyme29
                Lid sinds:
                24 February 2013

                ja heb al een paar keer geprobeerd. was ook al bij de dealer geweest en heb de kaart met de code van de radio maar hij kan er niks mee omdat die op safe mode staat en hij moet een bepaalde tijd onafbroken op contact blijven staan….
                zoals het in het boekje van de radio staat lukt het me niet om de radio van safe af te krijgen?
                had ergens gelezen dat de dealer met een of ander programma via computer de code kon invoeren ? (weet niet of het klopt)
                maar 2 opel dealers hier zeggen dat ze er niks mee kunnen en ik moet wachten tot die van de safe mode af gaat.. heeft iemand dit ook eerder gehad ?

                mvg dennis

                #18112603
                jan1972
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 March 2013

                  hallo
                  toen ik mijn auto kocht deed de radio het ook niet omdat de garage de min er afgehaald had hij belde met de opel dealer waar de auto vandaan kwam en die zij toen dat hij de knop AS moest indruken en vasthouden en na 4sec ook de knop waarmee je de radio aan zet ingedrukt houden tot je een zoem of piep geluid hoorde toen kwam er code testaan we hebben toen de code ingegeven en de radio werkte weer bij mij ook de code is bij de dealer bekent via kenteken
                  ik hoop dat je hier iets aan hebt
                  gr jan

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.