ff voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik ff voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238111
    Eddy73
      Lid sinds:
      12 May 2011

      Hoi,

      Ik ben Eddy, 38 jaar en kom uit Ede.
      Sinds een week ben ik trotse eigenaar van een Opel Astra Stationwagen 1.8 Edition uit 2009. Het is een ex-lease met behoorlijk veel toeters en bellen (automaat, Full colour navigatie, leerpakket, stoelverwarming). Gezien hij maar een ton had gelopen en op een paar kleine krasjes geen bijzonderheden heeft, heb ik deze gekocht.

      Hiervoor had ik (heb hem eigenlijk nog steeds in afwachting van een opkoper die moet langskomen) een Opel Astra G 2.0 DTL uit 1999 die een CDX uitvoering had (automaat, sportstoelen, stoelverwarming, elektrisch schuifdak, trekhaak). Deze gaat weg omdat de airco niet meer werk (volgens de garage is het de poelie en moet er ergens ook nog ergens een lek zijn omdat het systeem leeg is) en de dagwaarde behoorlijk laag is van een 12 jarige auto met ruim 3 ton op de klok.

      Mijn keuze voor de station was voornamelijk vanwege de gezinsuitbreiding. Een wandelwagen in een Astra hatchback is mogelijk alleen neem je verder niet meer zoveel mee. Met de huidige station is dat uiteraard direct opgelost :)

      Dit forum zal ik voornamelijk gebruiken om technische info weg te halen :-)

      Groet,
      Eddy

      #17883511
      ahrend
        Lid sinds:
        31 December 2005

        Welkom,ennuh we zijn hier dol op :kewlpics

        #17883512
        Vauxhall Corsa
          Lid sinds:
          25 April 2011

          Hartelijk welkom en veel rijplezier in je Opel !

          #17883513
          Kermitkiller
            Lid sinds:
            26 March 2005

            ook welkom hier :wors

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.