fan slaat niet aan

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen fan slaat niet aan

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209390
    gsifreakje
      Lid sinds:
      12 March 2009

      hoi heb een probleem heb nu 2 dagen geleden me radiateur vervangen vanwege dat de vorige stuk is gegaan aan de zijkant. Nu heb ik het volgende probleem me fan slaat niet aan als temp oploopt. Nu heb ik de sensor die beneden aan de radiateur vervangen door 1 van een kadett gsi prcies hetzelfde slaat ook niet aan! Als k die stekker los haal en gwon een kabel op zet dan gaat hij wel aan nu heb ik een nieuwe sensor op geplaatst beneden op die radiateur (10 liter koelvloeistof armer haha) en slaat hij nog steeds niet aan weet je misschien waar ik naar moet kijken ??? heb alle zekeringen gecontroleerd in het kastje en alles is gewoon goed!! hoop dat iemand me verder op weg kan helpen

      mvg

      #17474999
      suaver
        Lid sinds:
        29 March 2007

        weet het niet zeker.. maar zit er niet een weerstand of spoel voor geschakeld?? zon blokje.. die zou kapot kunnen zijn…

        #17475000
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          als hij door doorverbinden wel aangaat, werkt de stekker wel dan kan alleen de sensor het probleem zijn.

          of het systeem is niet volledig ontlucht.

          heb je je gasklepverwarming nog aangesloten zitten??

          Heb je airco??

          ja:
          – dan moet de fan aanslaan bij 95 graden op lage snelheid
          – fan moet aanslaan op hoge snelheid bij max 105 graden (meetsal 102 graden)

          nee:
          – dan moet de fan aanslaan bij max 105 graden op volle snelheid (meestal 102 graden)

          #17475001
          gsifreakje
            Lid sinds:
            12 March 2009

            nee heb geen airco heb hem gewoon stationair laten lopen voor de deur om hem ook volledig te laten ontluchten over welke sensor heb je het dan? want heb een nieuwe erin zitten lijkt me stug dat die nu stuk is:S

            #17475002
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              koelvin schakelaar.

              jij zegt als je m bij de stekker hiervan doorverbind de fan wel werkt, dan moet ie ook werken als de schakelaar goed werkt

              ontluchten, als je geen gasklep verwarming meer hebt is het verstandig wanneer de thermostaat open is, efe een tijdje flink in de koelslangen te knijpen om het lucht eruit te krijgen.

              Willem

              #17475003
              gsifreakje
                Lid sinds:
                12 March 2009

                zal effies proberen dank je :)

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.