Fabrieksmodus entertainmentsysteem

Forumindex Forums Modellen Crossland Fabrieksmodus entertainmentsysteem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370222
    icepick
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 December 2019

      Hoi,

      Ik heb mijn Crossland X van 2017 uitgerust met een raspberry die allerlei gegevens via 4G doorstuurt.. denk aan locatie, snelheid, motordata (van de OBD) en een webcam.  Nu zag ik dat het entertainmentsysteem in mijn Crossland als ik lang op de audio knop druk om een pincode vraagt. Weet iemand of er zaken zijn in te stellen op dit systeem vanuit een fabrieksmodus? Is er een video-in mogelijkheid?

      Mijn crossland heeft bijv. geen achteruitrijcamera.. ik vroeg me af of deze zelf toe te voegen is via het menu (ik snap dat ik dan ook fysiek de camera moet monteren).

       

      #18370246
      AdamOpel51
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 October 2019

        Hallo,

        Ik heb bij mijn Crossland in de papieren ergens een radio code gezien, dat moet hem zijn volgens mij, succes :applause02:

        #18370358
        icepick
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 December 2019

          Bedankt voor de tip.. helaas in mijn papieren geen radio code :(

          #18370726
          BobM
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 August 2019

            Zie mijn bericht hier voor de codes: https://www.crosslandx-forum.de/index.php?thread/1189-geheimmen%C3%BC-entdeckt/&postID=39638#post39638
            Zie ook mijn bericht hier voor het inlezen van de log files op een PC: https://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=81163901&postcount=15

            Blijkbaar kun je niks instellen via die pagina’s, maar mocht je toch een manier vinden om dit te doen, dan laat ons a.u.b. weten :-)

            #18370728
            icepick
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 December 2019

              Interessante info.. ik zal het eens gaan proberen!

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.