F16 bak loshalen

Forumindex Forums Modellen Kadett F16 bak loshalen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257516
    Gupy
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 June 2006

      Kun je een F16 bak zo van blok afhalen? Ik bedoel de bouten los en eraf zoals bv een F23?
      Op TIS las ik iets van de aandrijfas los te halen van de koppeling?

      Zit nu nog gewoon als één geheel…dus bij twijfel vraag ik liever even.

      #18139726
      johanhummer9
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 May 2011

        ik zou indd wel ff je assen eruit halen , ik heb meerdere malen een bak eronderuit gehaald en het is allemaal veel hetzelfde.
        assen eruit , eventueel subframen weghalen , motor in de takel, alles motor/baksteunen weghalen BEHALVE degene aan je d-riem zijde ,schakelkabels/stangen loshalen, alle bouten eruit op 2 na , zon hoge krik eronder, laatste 2 bouten eruit, bandijzer tussen bak en motor , en tadaa daar heb je je bak

        #18139727
        Gupy
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 June 2006

          Wat doen ze dan met die aandrijfas in de bak (niet diff) naar buiten trekken? Is dat om de koppeling te vervangen
          als bak gemonteerd zit.
          Ik zag afbeelding van lagerafdek plaatje loshalen van bak en as naar buiten trekken?

          #18139728
          Aapje
            Lid sinds:
            1 January 2009

            Prise as bedoel je?

            Zoja: Is inderdaad om de koppeling te vervangen zonder de bak eraf te halen via klemmetjes op de drukgroep en het inspectieluikje (mits die aanwezig is en de koppeling klein genoeg is qua diameter om erdoorheen te passen kan dit).

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.