F1 bezoek Duistland

Forumindex Forums Overige Race, rally en sprint F1 bezoek Duistland

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209744
    gtw
      Lid sinds:
      1 July 2004

      Hi, mensen, ik wil de vraag stellen , wie gaan er dit jaar nog meer richt DE, om de F1 daaro live te bekijken, en wie weet een leuke camping daar dicht ik de buurt, dus op loop afstand van de baan.
      ik heb de kaarten al besteld, de tent gekocht, kooktoestel geregeld, noem maar op, moet dus alleen nog plek hebben, en misschien wat fans die daar ook gaan kamperen
      dus laat maar komen de ideeën

      #17481016
      henk 400rr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        Ik las van de week iets over “Hotel Berlingo” en “Hotel Partner” ;)

        Campings zijn wel te vinden als je al weet waar het is, dan hoeft de zoektocht geen groot probleem te zijn, er zijn vaak sites van de stad in de buurt en daar staan alle hotels en campings wel op vermeld.

        #17481017
        gtw
          Lid sinds:
          1 July 2004

          dat had ik ook gezien, maar was me te klein, heb inmiddels bericht terug, van de camping direct naast de baan, maar die doen niet aan reserveren, dus ik denk dat we gewoon gaan inpakken dan, en dan zien we daar wel, waar er ruimte is

          #17481018
          Opel Team Putten
            Lid sinds:
            12 April 2009

            Het is idd vaak zo bij dat soort campings dat je gewoon vroeg moet zijn voor een mooi plekje!;)

            En meestal is het overal wel gezellig, tenminste op Assen wel!:sleeping

            #17481019
            kadeddilac
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 February 2005

              idd, gewoon naast de baan gaan staan als je een tent hebt. Wijst zich vanzelf:thumbup

              Al geef ik zelf altijd de voorkeur aan een hotelletje in de buurt, de file na afloop neem ik voorlief…

              #17481020
              gtw
                Lid sinds:
                1 July 2004

                origineel gepost door kadeddilac
                idd, gewoon naast de baan gaan staan als je een tent hebt. Wijst zich vanzelf:thumbup

                Al geef ik zelf altijd de voorkeur aan een hotelletje in de buurt, de file na afloop neem ik voorlief…

                ik ga liever met de camper, ben er ook druk mee bezig, maar weet nog niet zeker dat het dan klaar is, vandaar een tent als laatste red middel

                #17481021
                gtw
                  Lid sinds:
                  1 July 2004

                  ok, word toch de camper, is bijna klaar voor de reis

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.