Extra functies dashboard Astra J

Forumindex Forums Modellen Astra Extra functies dashboard Astra J

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18431575
    Jarno84
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 August 2021

      Hi mensen,

      Ik kreeg van mijn buurman de tip dat er een manier is om extra features op het dashboard te unlocken. Nu vind ik het niet noodzakelijk maar wel interessant om te weten wat er mogelijk is. Hij vertelde zaken als temperatuur van de koelvloeistof en dergelijk, wat mijn Astra J op dit moment dus niet laat zien.

      Ik lees hier op het forum vergelijkbare dingen en dat men daar software voor nodig heeft (welke ik uiteraard niet heb). Zijn er mensen in de buurt van Hoofddorp/Lisse die dit kunnen?

      #18432432
      JustinH1973
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2020
        #18432589
        Jarno84
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 August 2021

          Thx voor de links! Ik had deze kastjes al voorbij zien komen inderdaad. Ik lees op diverse forums echter dat het met die Chinese dingen goed mis kan gaan en je je ECU kunt bricken.

           

          Vandaar zoek ik liever iemand die toegang heeft tot het originele spul waarbij je “zeker weet” dat het in ieder geval niet aan gekloonde/gekraakte software/hardware ligt.

           

          Bij de Opel garage werd me verteld dat het niet eens mogelijk was om features aan of uit te zetten en dat dat forumfabeltjes waren. Waarschijnlijk willen zij zich er gewoon niet aan branden.

           

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.