even voorstellen, Nick opel astra H GTC 1.9 CDTI 120pk

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik even voorstellen, Nick opel astra H GTC 1.9 CDTI 120pk

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253773
    cleanwhore
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 December 2012

      Beste

      Ik ben Nick en heb me een Opel Astra H GTC 1.9CDTI gekocht van het bouwjaar 2007!
      Ik reed hiervoor met een renault laguna (1ste wagen) en heb even gespaard om iets degelijks te kopen.

      vader van een vriend van me verkocht deze, en heb hem gekocht voor 11.000€
      staat maar 55.000km op de teller, hij deed er amper 10.000 mee per jaar en is in super super staat!
      heeft alles stoffe sportzetels, sportknop, cruise control enz…

      hieronder de foto’s hoe hij er bij staat!

      Geplande wijzigingen:

      *CD 30 uitbouwen en een Alpine CDE-w233R CHECK
      *Subwoofer instal CHECK
      *embleemloze grille vooraan CHECK
      *17inch velgen originele opel penta’s CHECK
      *verlagen, ben er nog niet helemaal uit merk/kwaliteit
      *Led achterlichten CHECK
      *Led interieur + nummerplaathouder en standlichten
      *Volledig OPC line voorbumper,achterbumper,zijlijsten
      *Remap voor wat meer paardjes

      laat maar iets weten!

      #18086570
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Welkom :wors Dat is wel een hele mooie Astra :wub :kewlpics :D :thumb

        #18086571
        cleanwhore
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 December 2012

          thx! ben er verliefd op :wub zal morgen even foto nemen van het interieur is nog in nieuwstaat!

          #18086572
          Kermitkiller
            Lid sinds:
            26 March 2005

            ook welkom hier :thumb

            #18086573
            my_precious
              Lid sinds:
              18 December 2012

              welkom hier en veel plezier..

              ik ben ook pas nieuw op het forum en zit nu al uren te lezen en typen.. heel gezellig hier en heel veel mensen die echt veel weten en je overal mee kunnen helpen..

              mooie auto

              groetjes do

              #18086574
              cleanwhore
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 December 2012

                Al veranderd:

                *CD 30 uitbouwen en een Alpine 2DIN CDE-w233R erin + kabels voor subwoofer pioneer gelegd en weggewerkt alles aangesloten en getest! foto’s volgen

                Heb de Alpine laten installeren bij ARC in Deurne, zit ook een kabel van Alpine bij voor de stuurwielbediening, kan deze dus volledig bedienen vanaf men stuur + boordcomputer datum en tijd + booschappen op het scherm kan nog allemaal gedaan worden.

                heb ook een basic Installatie met ne Pioneer die 1200 watt top levert en 400 RMS, juist genoeg voor mooie lage tonen, heb een foto van de versterker en condensator, er volgen nog beter pics, maar hebben jullie al een beeld!

                Heb de condensator ook weggewerkt in de brandblushouder :P die komt erges vanvoor moetek ng goeie plaats voor zoeken.

                Installatie is zo gemaakt dat ik mijn achterzetels nog mooi plat kan leggen en de subwoofer er op 2 sec uitkrijg!

                Heb hier mijn wasmachine en diepvries in de astra verhuisd ,gewoon even kist eruit zetels plat en hopla :agent
                Het praktische aan het aangename koppelen!

                Update : Smoked led achterlichten, voor een koopje gevonden en ze staan perfect ! :afro

                Update : Embleemloze grill vooraan van steinmetz! vind het geslaagd

                Achterbumper ligt al klaar voor gespoten te worden op zolder
                Heb enkel de zijlijsten en voorbumper nodig, mocht iemand deze verkopen in de kleur z20r black sapphire laat maar pm!

                Om jullie een idee te geven hoe deze eruit komt te zien tegen de zomer heb ik een foto gephotoshopd velgen heb ik al, ben nu volledige OPC line 2 kit aan het verzamelen en dan laten spuiten in Z20r Black Sapphire!

                Thema is Full Black lekker agressief en de opel penta velgen komen in het matzwart! + remmen ga ik rood spuiten met hammerite zodat deze goed afsteken tegen de zwarte velgen

                Hoe de gtc wordt!

                Laat de meningen maar komen!

                #18086575
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Die Led achterlichten zijn wel erg mooi zeg! Denk dat ik ook maar eens ga rondsnuffelen..

                  #18086576
                  cleanwhore
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    20 December 2012

                    Ben aan het overwegen om deze velgen onder de gtc te zetten

                    http://i880.photobucket.com/albums/ac7/micky__13/DSCF0364.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

                    #18086577
                    johanhummer9
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      21 May 2011

                      mooie auto , alleen amper 10.000km per jaar?

                      ik zou hem eens een paar keer goed warm rijden en echt goed op ze staart trappen maar dan ook alleen als die GOED warm is

                      #18086578
                      Dolby
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        1 May 2008

                        Welkom op het forum met een hele mooi auto. :thumb

                        #18086579
                        cleanwhore
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          20 December 2012

                          Update velgen!

                          Zomervelgen

                          #18086580
                          Leendert89
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            6 November 2012

                            Mooie auto! zal de verrichtingen zeker gaan volgen :thumb

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.