even voorstellen… matzwarte corsa B uut Grûnn

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik even voorstellen… matzwarte corsa B uut Grûnn

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209181
    mrtijn
      Lid sinds:
      16 March 2009

      nou ik zal me ook maar es voorstellen…
      ik ben martijn kom uit grunn ben 22 jaar en rij nu bijna 2 jaar in een corsa B 1.7D destijds gekocht omdat ik veel km. rij voor m’n werk en dat dingetje is gewoon zuinig(+/- 800km op volle tank) en betrouwbaar…

      naja toen ik hem kocht was ie volledig standaard… ik heb er eest maar es een verlagings setje onder gezet (spiralen) dat leek meteen al een stuk beter toen heb ik een motorkapje verlengd en toen had ik zoiets van :hmmz wat te doen met de kleur…

      matzwart vond ik wel passend ;)
      dus de scotts breit erbij gepakt volledig mat geschuurt en toen de roller eroverheen… :thumbup top idee! kost bijna nix, je hebt er een hoop lol van, iedereen verklaard je voor gek maar uiteindelijk zziet het er echt strak en ook echt relatief netjes! uit hier en daar een klein stofje erin maja boeie!

      volgende planning was een schroefset omdat ik hem gewoonweg nog veel te hoog vond en ik heb nogal last van hoogtevrees dus ja… geen andere optie :angel
      weet niet precies hoeveel dat ie nu verlaagd is maar ik heb tussen het asfalt en mijn flexibele stuk v/d uitlaat ongeveer 40mm ruimte max miss minder!

      heb nog een tijdje met verbreed staal gereden 15″ 7 en 8j maar dat vond die gereformeerde agent van de klpd niet helemaal ok dus die moesten eronder weg… :(

      ben nu nog even bezig met een achterklapje (volledig gecleant en verlengd) die komt er als het mee zit deze weeg op.. (ik rij nu nogsteeds met je orginele blauwe:hmmz)

      naja dat was het wel zo’n beetje… foto’s komen nog wel maar moet hem eerst ff een wasbeurtje geven…

      de groeten!

      #17471176
      GTS Power
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 May 2008

        welkom hier
        veel plezier:thumbup

        #17471177
        RonaldH
          Lid sinds:
          30 June 2004

          welkom :thumbup

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘even voorstellen… matzwarte corsa B uut Grûnn’ is gesloten voor nieuwe reacties.