Even voorstellen: Markus12

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen: Markus12

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17275943
    Markus12
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 March 2016

      Dag iedereen,

      Mijn naam is Mark (en op dit forum Markus12) en ik heb me eindelijk aan opel-forum.nl toegevoegd!
      Ik ben 20 jaar, kom uit Noord-Brabant (regio Eindhoven) en ben student ICT.
      Ik heb mezelf toegevoegd omdat ik al meer dan eens goede tips en how to’s heb gebruikt die ik op dit forum heb gevonden en ik wilde graag deel uitmaken van deze community.

      Mijn eerste Opel was tevens ook mijn eerste auto. Het was een blauwe Opel Astra F uit 1995. Het was een fijne eerste auto, en sinds dien grapte ik tegen mijn vrienden dat ik iedere Astra editie in mijn leven wilde rijden. Hoewel ik het de eerste keer niet 100% meende ben ik nu toch al bij een Opel Astra G aanbeland: een mooie zilveren 2.2 coupé. De Astra F is nu tevens in het bezit van een vriend dus die auto kom ik ook nog regelmatig tegen.

      Hopelijk kan ik nog veel nuttige topics op dit forum vinden en ik zal proberen om zelf ook een en ander bij te dragen!

      #18314211
      Arjanopc
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 March 2016

        Welkom op het forum Mark. Inderdaad een mooie auto de astra coupe veel plezier ermee.

        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

        #18314212
        Corsaliefhebber
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 February 2012

          Welkom Mark :thumb :thumb

          Erg leuk verhaal, ben nu wel benieuwd naar foto, van je eerste f haha
          :thumb

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.