Even voorstellen, Marko en zijn zafira C.

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen, Marko en zijn zafira C.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277446
    DirtyDutchman
      Lid sinds:
      2 July 2016

      Even snel voorstellen,Ben Marko en sinds kort een trotse bezitter van een Zafira tourer cosmo uit 2012 met maar 15.000 op de teller.

      Na vele jaren grote fan van volkswagen en meerdere golfjes te hebben gereden werd het na meerdere gezins uitbreidingen tijd voor een Opel 7en zitter, eerst begonnen met een Zafira B met panorama dak uit 2006, wat een heerlijke auto was dat.
      Maar na 10 jaar werd het toch tijd voor wat anders met 7en zitplaatsen,de enige auto die wij mooi vonden was de Zafira c.
      Het was best moeilijk om er eentje te vinden die aan onze wensen voldeed, automaat, panorama dak, 7 zitplaatsen en een trekhaak voor de vouwwagen, bij toevallig kwam er een te koop in goes, was wel een eindje rijden (230km) maar voor een auto uit 2012 met maar 15.000 op de teller was het wel waard een kijkje te nemen.
      Bij aankomst bleek de auto in nieuwstaat en een week later hebben we hem opgehaald, waren in ieder geval op slag verliefd op de auto en de kleur.
      Zal vast met wat vraagjes komen over de auto vandaar dat ik me hier heb aangemeld op het forum. ;)





      #18323443
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        :thumb Welkom

        Knappe wagen

        #18335161
        Supermotard
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 April 2011

          Super mooie Zafira.
          Dit is toch geen zwart maar die aubergine kleur.
          Maakt hem gelijk wat forser met de 19 inch.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.