even voorstellen en gelijk een vraag…

Forumindex Forums Modellen Omega even voorstellen en gelijk een vraag…

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268616
    tonnie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 February 2006

      Mijn naam is Tonnie en na jaren Omegaloos te zijn geweest, heb ik er maar weer een aangeschaft.
      Het is inmiddels mijn derde (eerste was een 2.5 v6 td, daarna een 2.6 v6) en ditmaal een 2.5 v6 uit ’97

      url=http://s1277.photobucket.com/user/Tonnie_Toonen/media/20140913_193413_zps081239e8.jpg.html][/url]

      Nu mijn vraag, ik dacht dat er standaard cruise control op deze uitvoering zat (2.5 v6 cd) maar dat blijkt dus niet te zijn.
      Ook lijkt het of mijn richtingaanwijzer nieuwer is dan de ruitenwisser hendel en heb ik een remcheck op mijn boordcomputer.
      Kan ik ervan uitgaan dat het erop zit en ik een hendel kan bestellen met cc functie?
      Alvast bedankt voor de antwoorden.

      #18257461
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        Welkom, mooie kleur uitvoering, enjoy :thumb

        Mbt cruise control :haal het bovenste stuurkapje eens los. Als je aan de linker zijde een kabel ziet lopen is de auto iig voorbereid. Of je daarmee ook een unit hebt is dan nog maar de vraag, dan moet je onder de motor kap kijken :angel

        Greetz Emiel

        #18257462
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Kans dat ze de hendel hebben vervangen voor een zonder cruise.
          Kijk eens in de motorruimte bij de gasklep hevel.
          Zitten daar 2 kabels op, dan is de cruise aanwezig, zit er een kabel op dan is deze niet aanwezig.

          In het lastste geval zal je moeten kijken of op de rechterchassisbalk ter hoogte van de veerpoothouder naast de motor een 10polige stekker los hangt.
          Hangt hij daar is een cruise redelijk goed in te bouwen.

          verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

          #18257463
          tonnie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 February 2006

            @TWA, bedankt voor de tip.


            @WIMV6
            , bedankt ik zal even kijken bij de hevel, Ik denk inderdaad dat de hendel is vervangen door een hendel zonder cc gezien het verschil in kleur.

            Nu zie ik dat je cc hendels kunt bestellen voor 15 euro maar ook voor 40 euro, beiden niet origineel, zou daar veel verschil inzitten qua pasvorm of gebruikte componenten?

            #18257464
            TWA
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 June 2010

              Kijk op de sloop joh. Bijna elke Omega heeft/had cruise control. Verder kan je ook naar de Vectra B kijken bij gebrek aan. Zelfs Astra G.

              Ben je goedkoper uit ook.

              Greetz Emiel

              #18257465
              tonnie
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 February 2006

                Helaas pindakaas, geen extra kabel aanwezig op de gashevel, dus waarschijnlijk ook niet voorbereid.
                i.i.g. bedankt voor de input :thumb

                #18257466
                remutr
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 August 2012

                  2.5 v6 cd uit 96 van me pa had ook geen cc.

                  Je heb wel een hele mooie dame gevonden Omega b1 is vrouwelijk haha!!

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.