even voorstellen B44 uit Amersfoort Vectra GTS 3.2

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik even voorstellen B44 uit Amersfoort Vectra GTS 3.2

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #18010599
    B44
      Lid sinds:
      4 April 2012

      Zo waar het jeukt moet men krabben.

      Aangezien het begon te jeuken toch weer wat verandert aan de wagen

      De letters zijn zoals vermeld al van de klep af.
      Zojuist flatblade wissers geplaatst aan de voorzijde
      En de complete arm incl achterruitenwisser van de Signum besteld.
      Deze zal morgen binnen komen, en mezelf kennende ook meteen geplaatst worden.

      Ook is er een andere grill besteld.
      Dit is een embleemloze, en ik zal wellicht nog iets met de kleur gaan doen, eerst maar eens de staat irl bekijken.
      Daar ik een zomer en een winter modes heb zal er ook nog h.e.e.a met de org grill gebeuren.

      Ook ben ik in afwachting van de postbode die met een pakketje van LEKO (spoetsmiddellen) naar Amersfoort aan het afreizen is.

      Maandag lekker een ADV dag, nu hopen op droog weer, anders even naar de loods om lekker een dag te jeuken.

      foto’s zullen uiteraard volgen.

      Ondertussen blijven de ideeen zich opstapelen met evt modjes die uitgevoerd kunnen worden.
      Dit zal van zoveel als mogelijk uit de OEM collectie komen.

      Zoals mijn vrouw altijd roept: “mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt groter”

      Ik kan haar geen ongelijk geven.

      #18010600
      B44
        Lid sinds:
        4 April 2012

        Zo ondertussen is de gehele binnenkant gereinigt en ziet er weer als nieuw uit.
        Morgen heb ik een dag ADV en zal het weer geheel in het teken staan van de auto.

        Eerst even langs de garage omdat de achterwisser niet los wil, dus even met behulp van het trekkertje de boel loshalen en een nieuwe arm plaatsen.
        Vervolgens is het even afhankelijk van het weer, maar het plan ligt er om de buitenkant even een goede detail beurt te geven.

        Tevens ligt er nu binnen een grill te drogen, die mag even proefdraaien om te kijken of het wat is.
        Mocht het wat zijn blijft hij zitten en anders eruit afplakken en wederom spuiten.

        Dan morgen ook nog de remklauwen voorzien van een mooie silveren laag hammerrite.

        En de Xenon pitten vervangen voor een paar nieuwe gloeiers.

        Ik zal tzt wel even foto’s posten eerst maar eens werken en zweten ;)

        #18010601
        GTS Power
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 May 2008

          Goed bezig jeroen :thumbup

          Ben wel benieuwd naar de grill.

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.