Even voorstellen;

Forumindex Forums Modellen Kadett Even voorstellen;

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18552067
    Dennis van Beek.
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 April 2024

      Ik ben Dennis, kom van oorsprong uit Nijkerk, maar woon nu alweer 2,5 jaar in Apeldoorn.
      Ik ben 12 jaar Opel monteur geweest, van 1987 tot 1999.
      Heb vroeger een Kadett 1.8i GT gehad,( nog spijt van dat ik die weggedaan heb..) , maar ook een GSI 16V in de kleur Aubergine, een fantastisch mooie kleur, naar mijn mening.
      Ben altijd wel blijven sleutelen in mijn vrije tijd, maar reed ook motor, een aantal jaren geleden kwam de realisatie, dat ik wat ouder begin te worden,(ben nu bijna 57)en mijn vrouw niet meer achterop wilde, nu was het zo dat we toch graag wilden blijven genieten van het open rijden, en zo borrelde het idee naar boven om samen cabrio te gaan rijden.
      Maar ja, welke? Uiteindelijk na wat zoeken en speuren, een leuke Kadett GSI cabrio gevonden, hij stond er wel wat verprutst bij, op foute wielen, maar daar moet je doorheen kijken nietwaar?
      Mijn vrouw zei nog; wat moet je met dat ding?
      Dus ik zeg; het komt wel goed schat.
      En dus na afschaffing, de GSI onder handen genomen, alle ophangrubbers vervangen, van zowel de ophanging als motor.
      Een remleiding van voor naar achter vervangen, diverse achteraf geinstalleerde neptuning rotzooi eraf geropt, en origineel gemaakt, pookhoes en handremhoes vervangen, nieuwe mattenset, alle benzineslangen vervangen, incl. Filter en pomp.
      En toen bleek ook de tank lek te zijn…
      Kon er ook nog wel bij…..
      Nieuwe tank geregeld, maar de tankmeter deed het ook al niet meer….gelijk maar even kijken.
      Afijn,… na veel 5en en 6en eindelijk de GSI zover dat we er betrouwbaar mee de weg op konden, en dus een hele week door friesland getoerd van b&b naar b&b, en dat was zo leuk dat mijn vrouw nu zegt; ehh, nee, niks ervan, de GSI wordt niet verkocht!
      Wil ik voorlopig zelf ook niet, maar er moeten nog wel een paar dingetjes aan gebeuren, maar dat komt nog wel.
      Voor nu; :bye:

      P.S. zal nog wel even kijken of ik een paar foto’s kan posten.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.