Even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274985
    MellaTequila
      Lid sinds:
      12 January 2016

      Heey,

      Ik ben Melanie, ik kom uit Haarlem.
      Een aantal jaar geleden heb ik hier al een account gehad ik reed toen een Corsa C, heb de afgelopen jaren een Smart gehad en een Clio en nu gelukkig weer terug bij Opel.
      Sinds vorige week ben ik de eigenaar van een uitgebouwde en verlaagde Astra G uit 99, ik ben van plan nog wat dingen aan de auto te doen op het gebied van ice hierover zal ik met de tijd een topic over aanmaken en verslag doen over de vorderingen en aanpassingen van de auto :)

      Ik heb mij aangemeld om mee te kunnen lezen en praten over auto’s en wat kennis op te doen over mijn eigen auto.
      Ik heb namelijk een paar vragen waarvan ik hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen.

      Groetjes Melanie

      #18307828
      KRSA2000
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 February 2009

        Welkom!

        :kewlpics

        #18307829
        Dolby
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2008

          Welkom op het forum. Kijk eens of je eventueel een paar foto’s kunt laten zien zijn we dol op. :thumb

          #18307830
          MellaTequila
            Lid sinds:
            12 January 2016

            Bedankt! Foto’s volgen nog, mijn auto wordt zometeen gefotografeerd :) als ze klaar zijn zal ik ze hier plaatsen!

            #18307831
            Maatie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 January 2014

              Welkom op het forum. Ik ben benieuwd naar het verschil tussen de Clio en je Astra. Wat vind je beter/slechter?

              #18307832
              MellaTequila
                Lid sinds:
                12 January 2016

                Zoals beloofd hier enkele foto’s van mijn nieuwe Astra.

                @Maatie wrote:

                Welkom op het forum. Ik ben benieuwd naar het verschil tussen de Clio en je Astra. Wat vind je beter/slechter?

                Dank je!
                Ik vind dat de Astra comfortabeler is dan de Clio, meer been ruimte, grotere kofferbak (Dus genoeg ruimte voor een inbouw én de boodschappen kunnen nog normaal vervoerd worden).
                De Astra is beter geïsoleerd dan de Clio, in de Clio moest ik persé de kachel aanzetten omdat je anders echt zat te klappertanden van de kou.
                De wegligging is veel beter dan de Clio, ik hou er wel van om een beetje door te rijden en bij scherpe bochten moest ik met de Clio echt oppassen omdat hij de grip leek te verliezen doordat de Astra is verlaagd werkt dit natuurlijk ook in het voordeel dus hoef ik niet zo af te remmen met bochten.
                Nadeel aan het verlagen is wel dat ik uiterst voorzichtig over drempels moet rijden maar dit went vanzelf.
                De Clio (ook een 1.6 8v) trok sneller op dan de Astra erg leuk natuurlijk de Astra trekt minder snel op maar alsnog vind ik hem snel genoeg.
                Opel vind ik toch betrouwbaarder dan Renault dit kan ook komen omdat ik heel veel ellende heb gehad met de Clio veel reparaties wat een hoog kostenplaatje opgeleverd heeft.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.