Even voorstellen.

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen.

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262879
    Pinokio
      Lid sinds:
      16 December 2013

      Hoi, ik heet Renate en ben sinds een week eigenaresse van een astra g cabrio uit 2001.
      Mooie bak met veel luxe opties. Ik heb al heel wat merken gereden, maar nu voor het eerst Opel. Hiervoor reed ik een BMW 3 Touring. Mijn man is voor zichzelf gestart met een salaris- en personeelsadvieskantoor ( FAKOPS )en moet zijn lease auto inleveren. Hij gaat dus in mijn BMW rijden. Dat is ook een aardig luxe auto, dus voort wat hoort wat. Ik heb ooit wel eens een megane cabrio gereden ( nooit meer een Renault voor mij :thumbdown ) en ik miste dat open dakkie echt. Vandaar dat ik weer voor een cabrio heb gekozen van een, hoop ik, wat betrouwbaarder merk.
      Ik heb al een paar vragen gepost en fijn, dat de mensen de moeite nemen om die te beantwoorden. Ik ben helaas niet technisch, dus zal waarschijnlijk niet veel mensen kunnen helpen.

      Gr. Renate

      #18202625
      JimSon
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 August 2010

        Welkom hier op het forum… :kewlpics van je aanwinst?

        Gr. Jim

        #18202626
        Pinokio
          Lid sinds:
          16 December 2013

          Heb nog niet echt een mooie foto gemaakt. Zodra het weer het toe laat….

          #18202627
          Kermitkiller
            Lid sinds:
            26 March 2005

            ook welkom hier :thumb

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.