Even voorstellen…

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen…

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231954
    crafter
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 January 2011

      Hoi,

      zal mezelf even voorstellen voordat ik rond begin te vragen… Ik ben Nick, 29 jaar en rij sinds een paar maanden zo nu en dan in een Corsa B uit 1997. Het is niet echt een spannende, zit een 1.4 Eco (X14SZ) in met slechts 60 pk’s en (helaas) geen stuurbekrachtiging. Auto is van mijn vriendin maar het is maar net welke er vooraan staat op de oprit ’s morgens. Ik rij normaal gesproken in een Mitubishi Carisma 1.6 sedan automaat uit 1996. Niet mijn eerste keuze maar wel betrouwbaar, zit ondertussen op de 250d en de Corsa heeft er pas 80d op zijn naam staan.

      Ik hoop hier veel informatie te kunnen vinden en ook mijn ervaringen te kunnen delen, heb al wat gesleuteld aan vorige auto’s en wie waat wat ik bij kan dragen aan dit forum.

      Greetz, Nick

      #17808337
      Kermitkiller
        Lid sinds:
        26 March 2005

        welkom hier nick:D

        #17808338
        crafter
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 January 2011

          En ik mag er weer een aan mijn lijstje toevoegen… Sinds deze week de trotse eigenaar van een Astra F Cabrio uit 1995 met net geen 160.000 op de teller. Auto ziet er nog erg netjes uit voor z’n leeftijd. Uiteraard nog wel wat aan te hobbien maar dat weet je met een wat oudere auto. Voorlopig alleen even poetsen met de tol en de binnenkant schoonmaken. Misschien binnenkort setje skirts er onder, heldere koplampen met Xenon, ben nog een beetje aan het zoeken naar wat ik wil.

          Foto’s volgen…

          #17808339
          crafter
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 January 2011

            Eindelijk tijd gehad om een foto te maken.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.