even voorstellen

Forumindex Forums Modellen Insignia even voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230670
    V2W
      Lid sinds:
      8 January 2011

      Hallo allen, Ik ben nieuw hier. voorheen altijd Honda rijder geweest (CRX type2 V-tec :P) daarna alleen maar lease gereden zoals golf5 en vivaro 2,5 turbo.

      maar nu de zaken goed gaan en de zaak groeit ga aankomende week mijn nieuwe insignia bestellen, de tourer sport 2.0 cdti ecoflex 160pk. (helaas is de biturbo nog niet uit maar ik kan niet meer wachten).

      nu willen we de insignia direct laten wrappen met donker antraciet of zwart. ivm met onze huisstijl .

      heeft iemand van jullie al een insignia tourer gezien waarbij dit is gebeurd? ik heb toch al veel gegoogled maar nog niks gevonden. hieruit kan ik opmaken wat een betere kleur keuze zal zijn. tevens ook voor de lak kleur om zo geen raren verlopen te zien.

      thanks all.

      #17791648
      Hster
        Lid sinds:
        6 February 2011

        Hallo allemaal,
        Ook ik ben nieuw hier, en heb een nwe Insignia 1.6T 5-d Cosmo technical grey besteld. De wagen komt pas over 10-12 weken. Krijg nu genoeg de tijd om te lezen wat de forum zowat te vertellen heeft. Handig voor items die ik niet weet en zo dus aan de dealer kan vragen.
        Toch nog veel (kinder)foutjes gelezen, hoop voor de Insignia 2011 dat alles achterhaald is…….

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.