even voorstellen

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila even voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225292
    zafirajos
      Lid sinds:
      28 August 2010

      Hallo, sinds half juli bezit ik een opel Zafira 1.8XE op lpg (2004 met 175000km’s). Ben net terug van vakantie en het rijdt heerlijk. Wel wat kleine tinka’s die niet onbekend zijn zo te zien (1 keer bleef ABS lampje branden, koelvloeistof check brand soms en dat was door verkoper al aangekondigd, indicatie lpgniveau doet het soms, meestal niet)Mijn vorige auto met pijn in het hart weggedaan, maar het moest er echt van komen. Was een mitsubishi lancer wagon uit 95, op lpg en inmiddels met 350000+ op de teller. Nooit problemen mee gehad. 18000km met alleen kosten aan banden, olie, remblokken enzovoort. Ben erg blij met mijn zafira, maar daar ik reken er maar niet op dat dat nu weer lukt.

      Ik heb een zilvergrijze (compleet 1 kleur, ook de bumpers en beschermstrips), maar de exacte uitvoering is me wat onduidelijk. Het lijkt op een wat uitgeklede elegance of een luxe comfort. Wel airco (handm.), electrische ramen voor en achter, armsteun voor (maar lam helaas), maar geen mistlicht voor en geen traction control (tenminste, geen controle lampje hiervoor). Er staat ook geen ‘elegance’ op de zijkant, maar een gek tekentje op dezelfde plaats. Maakt me eigenlijk ook niet uit.

      Tot zover!

      groet!

      Jos

      #17720529
      Za4ra OPC
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 August 2009

        Welkom Jos.

        Maar waar zijn de :kewlpics

        #17720530
        zafirajos
          Lid sinds:
          28 August 2010

          tja pics, …. Ik ben niet zo van de auto fotograferen, maar ik zal je niet teleurstellen. Als de zon weer schijnt, komen er een paar.

          Jos

          #17720531
          Dubbelhuis
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 January 2007

            Ook Welkom Jos op dit forum, nu nog ff foto’s plaatsen (zijn we gek op..haha

            groeten Bernd

            :thumbup:thumbup:thumbup:kewlpics

            #17720532
            Cobus
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 February 2010

              Welkom hier.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.