Even de nieuwe GSI voorstellen

Forumindex Forums Modellen Astra Even de nieuwe GSI voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 58)
  • Auteur
    Berichten
  • #18114106
    Toro Rosso
      Lid sinds:
      13 May 2009

      Bij deze nog wat foto’s van mijn oude GT sedan.
      Foto’s zijn van de afgelopen 7 jaar.

      De groeten.

      #18114107
      NoFear1696
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 May 2012

        hele mooie sedan :thumb en wat een ruimte onder de kap :jerry :jerry

        #18114108
        trashmetal
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 February 2007

          Is alleen geen gt, is een sportive (wel een hele mooie ;) )
          de gt heeft een af grijs lelijk dashboard, en grijze stoelwangen en rug
          en soort krijtstrepen over het middenstuk in blauw

          heb er zelf ook een :wub

          #18114109
          astraTD
            Lid sinds:
            9 March 2009

            Zo’n velgen zou ik ook wel nog eens hebben voor onder de assie.

            #18114110
            marco_tds
              Lid sinds:
              13 May 2012

              Die stalen velgen kunnen mij wel bekoren ;) .

              #18114111
              petrolhead
                Lid sinds:
                13 August 2010

                ik vind anders die ronal turbo’s wel leuk ! en beide astra’s zien er goed uit. en ook weer eentje in de buurt.

                #18114112
                Toro Rosso
                  Lid sinds:
                  13 May 2009

                  @NoFear1696 wrote:

                  hele mooie sedan :thumb en wat een ruimte onder de kap :jerry :jerry

                  Dank U! Past idd nog een blokje bij heh, was erg fijn om aan te werken.
                  Ik hoefde bijna niks weg te halen als ik de distributieriem ofzo moest vervangen.
                  Heb er in anderhalf uur zelfs een nieuwe koppakking in gelegd.

                  @trashmetal wrote:

                  Is alleen geen gt, is een sportive (wel een hele mooie ;) )
                  de gt heeft een af grijs lelijk dashboard, en grijze stoelwangen en rug
                  en soort krijtstrepen over het middenstuk in blauw

                  heb er zelf ook een :wub

                  Oww ik dacht dat GT en Sportive hetzelfde was, ik meende dat de GT van ’91 tot ’94 was en de Sportive van ’94 tot ’98.
                  Maar als jij het zegt zal het vast kloppen. Deze was trouwens van ’93.

                  @astraTD wrote:

                  Zo’n velgen zou ik ook wel nog eens hebben voor onder de assie.

                  @marco_tds wrote:

                  Die stalen velgen kunnen mij wel bekoren ;) .

                  Heb alle velgen die er ooit op hebben gezeten nog in de garage liggen.
                  Ik heb in totaal 5 sets wielen en 2 reserve’s en allemaal met goede banden, keuze genoeg dus.
                  Misschien eens tijd voor een beetje op te ruimen dan… :P

                  @petrolhead wrote:

                  ik vind anders die ronal turbo’s wel leuk ! en beide astra’s zien er goed uit. en ook weer eentje in de buurt.

                  Dank U! Waar kom jij vandaan dan?
                  Ik ben in de weekenden/vakanties wel vaak in het zuiden (Geleen) maar over t algemeen toch in Eindhoven.

                  #18114113
                  Warheart1985
                    Lid sinds:
                    7 March 2013

                    Mooi bakkie! En welkom!

                    #18114114
                    astraTD
                      Lid sinds:
                      9 March 2009

                      Heb pas nieuwe zomerbanden op de zomervelgen laten leggen zijn nu 3000km bereden… Anders had ik het zeker van je over gekocht voor een mooi prijsje.

                      Maar als die banden nog goed profiel hebben, mag je me altijd een pm sturen met de prijs en eventuele schade aan de velgen.

                      Gaat om de set op je laatste foto’s waar die verlaagd op is.

                      #18114115
                      petrolhead
                        Lid sinds:
                        13 August 2010

                        ik kom uit Eijsden, dus nog stukkie verder dan geleen.

                        #18114116
                        trashmetal
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          1 February 2007

                          Ik heb er zelfs onderzoek naar gedaan :jerry
                          de sportive is gemaakt in 93 en 94, als vervanging van de gt
                          en heeft de zelfde bekleding als de corsa b sport en b2 gsi
                          er is zeer weinig over deze uitvoering te vinden ondanks dat er best veel verkocht zijn
                          over de vauxhall astra mk3 sportive is meer te vinden
                          ik denk dat ze in 93 en 94 meer verkochten dan de corsa gsi
                          en dat opel hem daarom heeft vergeten
                          productie aantallen zijn onbekend
                          eind 94 is de sportive vervangen door de f2 sport
                          heb meerdere kentekens nagetrokken en sommige hebben de vermelding sportive
                          geen enkele met de benaming gt tegengekomen ;)

                          helaas is mijne op papier een gewone astra , maar hij is wel e-266 gsi zwart :wors

                          #18114117
                          Oenatje
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            30 June 2004

                            mijn oude astra staat als gt op kenteken

                            #18114118
                            soepkiepe
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              10 August 2010

                              mario, zoek dit kenteken maar eens op dan.
                              auto is inmiddels al dik 6 a 7 jaar dood, maar misschien kun je nog wat vinden.
                              dit is namelijk WEL een gt ;)
                              maar wat jij zegt over die blauwe streep zegt mij helemaal niks.

                              jammer genoeg niet meer foto’s, ding was van me ma (heeft ze gekocht naar aandringen van mij:P)
                              ik was toen nog niet zo druk met opel bezig omdat ik geen rijbewijs had.
                              moet ergens op cd nog wel wat hebben, maar ook niet van de binnenkant.

                              heb ff gegoogled.
                              hier wat foto’s van een gt interieur.
                              eigenlijk niet heel bijzonder hoor:P


                              hier de link, was een mooie auto, helaas kent rdw het kenteken niet meer.
                              de gt uitvoering is echt zeldzaam, zal er graag weer 1 willen haha.
                              http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php?f=1&t=6606&start=50″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                              maar ja, erg offtopic zo ;)
                              mooie gsi waar het hier om gaat.
                              die achter spoiler moet je zuinig op zijn, zie je maar weinig.
                              is er ook pas achteraf opgebouwd, maar toch heel mooi ;)
                              laat je hem op deze wielen staat trouwens?

                              #18114119
                              trashmetal
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                1 February 2007

                                kijk maar goed naar de bekleding, zit blauw in, oke meer grijs ;)
                                en gestreepter kan niet, is dus een GT geen sportive :D

                                #18114120
                                trashmetal
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  1 February 2007

                                  @Oenatje wrote:

                                  mijn oude astra staat als gt op kenteken

                                  dan had ie vast het interieur als soepkiepe laat zien

                                  #18114121
                                  Mr.F
                                    Lid sinds:
                                    3 November 2008

                                    Een GT zou ik graag zelf nog eens willen hebben, die zie ik weer liever dan de sportive al is dat ook een mooie uitvoering. :thumbup

                                    #18114122
                                    trashmetal
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      1 February 2007

                                      ik heb niets met dat grijzen, voor mij maar een kleur ZWART :jerry

                                      een nog harde GT vinden zal niet meevallen gezien ze geen zinklaag hebben
                                      staat er in udenhout (boven tilburg) al een paar jaar een te sloop aangeboden
                                      misschien dat je het interieur kan redden
                                      het casco is zo rot als een peer :swear

                                      #18114123
                                      soepkiepe
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        10 August 2010

                                        ja dan moet je wel heel goed kijken voor je dat blauwe streepje ziet haha.
                                        ik heb ook liever zwart, dus het interieur van een sportive vind ik ook veel mooie ;)
                                        overigens zit een gt wel heel fijn, maar denk dat dat bij de sportive net zo is.

                                        die gt die jij bedoeld, dat is die met die mooie bumpers of niet?
                                        zo voorbumper wil ik graag nog hebben haha, maar het is me net wat te ver rijden.
                                        deze toch?
                                        http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=29&t=113404&start=400″ onclick=”window.open(this.href);return false;
                                        heb een gsi bumper liggen, maar de keuze tussen deze 2 is niet zo moeilijk, doe mij die gt bumper maar, die zie je niet zo veel meer haha
                                        :jerry :jerry

                                        hier trouwens nog een rijdende gt ;)
                                        http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=61777&start=2275″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                                        #18114124
                                        trashmetal
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          1 February 2007

                                          de gt had gewoon standaard bumpers
                                          wat jij bedoeld zijn irmscher opel i-line opzetdelen
                                          die als optie te krijgen waren bij de dealert :wub

                                          #18114125
                                          soepkiepe
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            10 August 2010

                                            ik had het ook over die gt met die mooie bumpers haha :P

                                            maar ff uit intresse.
                                            in welke kleuren zijn de gt modellen geleverd?
                                            ik zie namelijk vooral veel rooien.
                                            in die link die ik in mijn vorige post zette staat toevallig een zilveren bij in (als dat ook een gt is weet ik niet 100% zeker, ik doelde met die link meer op de rooie)
                                            dus vraag me af als ze er ook in andere kleuren zijn.

                                            maar genoeg -offtopic trouwens..
                                            al enig idee wanneer de rooie streep van de gsi er af gaat? ben benieuwd naar het resultaat, en hoop erg dat je geen kleur verschil ziet, al zal dat mee vallen met deze kleur.

                                            #18114126
                                            Oenatje
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              30 June 2004

                                              @trashmetal wrote:

                                              @Oenatje wrote:

                                              mijn oude astra staat als gt op kenteken

                                              dan had ie vast het interieur als soepkiepe laat zien

                                              ja zo was het interieur
                                              fbdg61 te tjekken op http://www.vwe.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
                                              was bordeaux rood C16SE met boardcomputer, originele lichtmetalen velgen, elektrische spiegels en in hoogte verstelbare koplampen
                                              had rood lijntje rondom. fijne auto totdat ik een astra f gsi tegenkwam. king:

                                              #18114127
                                              soepkiepe
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                10 August 2010

                                                dan had jij een luxe versie denk ik
                                                die op de foto en die me ma had had GEEN elektrische spiegels en in hoogte verstelbare koplampen en boardcomputer.
                                                weet je zeker dat dat niet achteraf ingebouwd is?
                                                of er zijn meerdere soorten gt’s gemaakt, of misschien een ingevoerde of zo?

                                                #18114128
                                                Toro Rosso
                                                  Lid sinds:
                                                  13 May 2009

                                                  Als ik dit zo zie zal de mijne idd wel een Sportive zijn geweest.
                                                  Mijne had geen grijs dashboard en grijze stoelen, vind dit ook echt niet uitzien.
                                                  De volgende opties had ie wel origineel:
                                                  Zwart dashboard en afsluitbaar handschoenenkastje.
                                                  3 spaaks lederen sportstuur.
                                                  Triple info display.
                                                  GSi stoelen met bolletjesprint en zwarte wangen.
                                                  Koplamphoogte regeling.
                                                  Elektrische spiegels.
                                                  Elektrische antenne.
                                                  Instapverlichting achter.
                                                  Kofferklep spoiler zoals een 200TS (verder nog nooit een van gezien).
                                                  Bumpers en spiegels in kleur, met het rode lijntje rondom.

                                                  #18114129
                                                  Toro Rosso
                                                    Lid sinds:
                                                    13 May 2009

                                                    @soepkiepe wrote:

                                                    ik had het ook over die gt met die mooie bumpers haha :P

                                                    maar ff uit intresse.
                                                    in welke kleuren zijn de gt modellen geleverd?
                                                    ik zie namelijk vooral veel rooien.
                                                    in die link die ik in mijn vorige post zette staat toevallig een zilveren bij in (als dat ook een gt is weet ik niet 100% zeker, ik doelde met die link meer op de rooie)
                                                    dus vraag me af als ze er ook in andere kleuren zijn.

                                                    maar genoeg -offtopic trouwens..
                                                    al enig idee wanneer de rooie streep van de gsi er af gaat? ben benieuwd naar het resultaat, en hoop erg dat je geen kleur verschil ziet, al zal dat mee vallen met deze kleur.

                                                    Ik heb het momenteel erg druk met school, heb 48 uur les per week, en daarbij ook nog werken.
                                                    Vandaar dat ik er nog niet aan toe ben gekomen.
                                                    Ben volgend weekend in Geleen om mijn winterwielen te wisselen voor de Ronal Turbo’s.
                                                    Als ik nog wat tijd heb ga ik zeker proberen om de rooie streep er vanaf te pulken.
                                                    Omdat ik ook nog een paar andere zaken in de planning heb weet ik niet of ik dit ga redden.

                                                    Zo wil ik een paar dingen die ik uit de oude Astra heb gehaald overzetten op de GSi:
                                                    -Huidige radio wisselen voor mijn Alpine CDA-105-RI.
                                                    -Speakers rondom wisselen voor de JBL GTO’s.
                                                    -Bumperlip van Corsa C er weer onder maken.
                                                    -Alle ledjes van het dashboard vervangen door rode.
                                                    -Interieurverlichting van Vectra B er weer in maken, met witte leds.
                                                    -Stadslicht/kentekenlicht vervangen door witte leds.
                                                    Zal vast nog wat vergeten zijn…

                                                    Daarbij heb ik ook nog 3 onderhoudsbeurten in de planning en moet ik de winterwielen van de Golf 5 van mn pa en de Corsa C van mn ma wisselen voor zomerwielen. Dus ben benieuwd hoever ik kom…

                                                    De groeten.

                                                    #18114130
                                                    crazijbertje
                                                      Lid sinds:
                                                      11 April 2006

                                                      nice ride…. :wub :wub

                                                      die rooie was ook een mooie…

                                                      hoeveel inch waaren die velgen op laaste foto dan?

                                                      ruilen..

                                                      gr bertje :agent

                                                    25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 58)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.