European Calibra Day’s 9, 10 & 11 aug 2013 (Duitsland) [x]

Forumindex Forums Overige Meetings European Calibra Day’s 9, 10 & 11 aug 2013 (Duitsland) [x]

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258442
    nielsvianen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 April 2007

      Voor de Calibra liefhebbers een weekendmeeting die je eigenlijk niet mag missen, ik vind het de mooiste meeting op het Hofftreffen bij Marcus na wat betreft Calibra’s betreft. Het is een weekendtreffen met op de zaterdag een rondrit met alleen maar Calibra’s . Wij van CTN komen er al een jaar of 6-7 en het is echt een super evenement. Dit jaar is het op een nieuwe locatie, iets boven Kassel in Duitsland. Voor meer info en foto’s kan je een kijkje nemen op ons forum (http://forum.calibraclub.com” onclick=”window.open(this.href);return false;) of op de website van de organisatie (http://www.calibratreffen.info/” onclick=”window.open(this.href);return false;)

      Wij van CTN vertrekken op vrijdagmorgen, waarschijnlijk bij de McDonald’s in Venlo. Als je wilt kan je met ons mee oprijden (geef het even aan op ons forum) of lekker zelf die kant opkomen.

      Misschien is het wel eens leuk als er meer Nederlanders komen buiten CTN om dan…

      #18151406
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Toegevoegd aan de meeting-kalender :thumb

        #18151407
        Vannos
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 November 2010

          Dit wil ik zeker nog eens meemaken maar kan pas als de cali klaar is

          #18151408
          Pastra
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 February 2007

            Ik ga het niet redden om de Calibra op tijd klaar te krijgen :cry
            Wordt 2014…

            Veel plezier aan iedereen die gaat!

            Gr.
            Pastra

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.