Estebamm!!!!

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Estebamm!!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #17961603
    Astraman
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 July 2004

      Haha, had je mij 10 jaar terug neer moeten zetten met me adidas schroefnoppen, had die muil wel ff verbouwt denk ik ;) mag nou nie meer voetballen ivm verotte knie.

      #17961604
      arjontje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 March 2006

        @waltwalt500 wrote:

        @JelOpél wrote:

        @iquick wrote:

        haha nou voetbal Alt – F4 haha
        Aan de ene kant mee eens die mensen verdienen bakken geld en is doellooss bal is rond en idioten rennen er achteraan
        Aan de andere kant mee oneens omdat je dit soort kicke shit meemaakt is spannend
        Wat Esteban betreft goed gedaan die hooligans verdienen zulke trappen

        Ze verdienen zoveel geld, omdat er zoveel mensen naar kijken en het leuk vinden. Een hardloper verdiend niet zulke salarisen, omdat er geen hond naar kijkt.
        Ik ben zelf wel een voetbal fan, en een Feyenoord supporter.

        onzin…en formule1 dan?

        daar kijken echt niet meer mensen naar dan voetbal..en een beetje rijder verdiend al snel vele malen meer dan een voetbalhuppelaar

        Ja de top teams verdienen de coureurs miljoenen in de f1.
        Bij de mindere teams moet je zelf geld mee brengen via sponsors.

        #17961605
        waltwalt500
          Lid sinds:
          26 June 2011

          oke heb jij een punt..blijft wel een feit dat nederland geen voetballand is en nooit zal worden..

          Afschaffen die zooi!!

          #17961606
          arjontje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 March 2006

            @waltwalt500 wrote:

            oke heb jij een punt..blijft wel een feit dat nederland geen voetballand is en nooit zal worden..

            Afschaffen die zooi!!

            idd, of een heel seizoen maar zonder publiek.
            Of gewoon drank verbieden in stadions en controles voor de ingang verbeteren.

            #17961607
            JelOpel
              Lid sinds:
              11 January 2011

              Waarom al die maatregelen? Het gaat een keertje fout… Dan hoef je niet gelijk de sfeer weg te halen… Het voetbal is meer dan het spelletje. Er worden 32 weken lang 9 wedstrijden per week gevoetbald, dat zijn 288 competitiewedstrijden, dan nog beker, Europees, vriendschappelijk. Als er ong 350’wedstrijden per jaar gespeeld worden door de profclubs, en er is een wedstrijd verneukt, blijven er dus 349 wedstrijden over waar het spel niet wordt beinvloed door handicapperij, moet dat dan gestraft worden? Als morgen iemand in een Opel een oud vrouwtje aanrijd, moeten dan alle Opels verboden worden? Lijkt me beetje triest.

              Plus, als een land een voetballand is, dan is het Nederland wel. U bent gewoon geen voetbalpersoon, kijk dat is wat anders. :)

              #17961608
              waltwalt500
                Lid sinds:
                26 June 2011

                @JelOpél wrote:

                Waarom al die maatregelen? Het gaat een keertje fout… Dan hoef je niet gelijk de sfeer weg te halen… Het voetbal is meer dan het spelletje. Er worden 32 weken lang 9 wedstrijden per week gevoetbald, dat zijn 288 competitiewedstrijden, dan nog beker, Europees, vriendschappelijk. Als er ong 350’wedstrijden per jaar gespeeld worden door de profclubs, en er is een wedstrijd verneukt, blijven er dus 349 wedstrijden over waar het spel niet wordt beinvloed door handicapperij, moet dat dan gestraft worden? Als morgen iemand in een Opel een oud vrouwtje aanrijd, moeten dan alle Opels verboden worden? Lijkt me beetje triest.

                Plus, als een land een voetballand is, dan is het Nederland wel. U bent gewoon geen voetbalpersoon, kijk dat is wat anders. :)

                je moest eens weten hoeveel er gesloopt word voor,tijdens en na de wedstrijden.
                je moest eens weten hoeveel hooligans de boel verzieken voor vaders en zoontjes…(heb genoeg gezien,in het stadion en er buiten)
                en ten derde…de werkende belastingbetaler betaald alles wat gesloopt word en beveiligd moet worden..denk daar maar eens over na ;-)

                wie is hier nu een voetbalpersoon???

                #17961609
                JelOpel
                  Lid sinds:
                  11 January 2011

                  Daar heb je wel gelijk in, zeker. Maar dat is per club één groep die dat elke keer veroorzaakt. Die moeten idd aangepakt te worden, maar om dan gelijk alle voetballiefhebbers te straffen is toch zwaar onnodig?
                  Toen het Maasgebouw werd aangevallen door de Feyenoord hooligans, zat ik op de tribune aan de Maaskant, maar kreeg het pas te horen op de radio op weg naar huis.

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.