Ervaringen Pioneer TS-WX77A of andere actieve woofer?

Forumindex Forums Modellen Astra Ervaringen Pioneer TS-WX77A of andere actieve woofer?

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256217
    Dillenvd
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 October 2010

      Beste leden,

      Ik ben (dringend) op zoek naar leden die ervaring hebben met de Pioneer TS-WX77A.

      Ik wil de huidige originele audio setup een upgrade geven middels deze subwoofer (nadat ik mijn CD30 MP3 heb vervangen door een Zendai V41) alleen heb ik hem nog nooit horen spelen.

      Is er iemand die zijn of haar ervaringen met deze platte actieve subwoofer kan en wil delen?
      Ik zou graag willen weten of hij het aanschaffen waard is, ik kom vanuit mijn vorige auto (Corsa B) van een 8″ Axton AB20 subwoofer af.

      Voor alle duidelijkheid, het gaat om deze woofer;

      Weet je een soortgelijke (of betere) actieve subwoofer die niet veel ruimte inneemt hoor ik het ook graag! :thumb

      Ken je iemand met deze subwoofer of heb je er zelf een in je bezit? Stuur aub een PM of reageer op dit topic.
      Ik kom zelf uit de buurt van Breda, dus mocht je in de buurt wonen kom ik graag even luisteren ;-)

      #18116677
      DeMeistah
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 December 2010

        Ik wou hem net over een uurtje bij de plaatselijke tjoeningboer op gaan halen hier.
        Geluid is SUPER, heb hem al meerdere malen bij een kennis mogen horen en in de showroom van de winkel.
        Ga hem morgen inbouwen desnoods mag je dit weekend nog komen luisteren in Halsteren ;)
        Inbouwen moet ik even uitvogelen.. bij mij gaat hij ook via de originele radio en dan word aangeraden om hem op de achterste speakers aan te sluiten.

        #18116678
        Dillenvd
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 October 2010

          Bedankt voor je reply!

          Ja ik heb vaker gelezen dat dat op die manier ook goed kan, wat is daar zo de rede van? Gewoon aansluiten via RCA op een sub uitgang kan toch ook?

          Ben erg benieuwd!

          Sent from my iPhone using Tapatalk

          #18116679
          noppe889
            Lid sinds:
            22 September 2012

            ik hoor er ook alleen goede commentaar over, maar ik weet niet of je zo veel geld wilt uit geven maar weet er nog één die speelt heel goed!
            even goed als de beter subwoofers 2 in de koffer maar kost 800 euro dus ook weer veel geld…
            maar voor een goede bas zou ik zeker dezen nemen!

            #18116680
            Dillenvd
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 October 2010

              @noppe889

              Heb je er zelf ook ervaringen mee?
              Nee, ik wil zo rond de €200 klaar zijn. Opzich zijn de midden en hoge tonen prima, eventueel tik ik daar nog een vervangend setje voor op de kop.

              Sent from my iPhone using Tapatalk

              #18116681
              duncs
                Lid sinds:
                8 December 2008

                Zoals ik in het andere topic had aangegeven heb ik de voorloper van de 77a de 210a en ook die heeft een mooi geluid.
                Ik denk niet dat je een kat in de zak koopt met een actief woofertje van pioneer.

                #18116682
                noppe889
                  Lid sinds:
                  22 September 2012

                  Nee dat niet hem hem wel hiet liggen maar geen kabels –‘
                  Miss ga ik er nog zelf voor maken maar weet het nog niet
                  Maar de kebels kosten bij een winkel hier 200 euro en het ding kost eig maar 220 euro ;s
                  Dus moet ik nog is over na denken ;d

                  #18116683
                  Dillenvd
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    14 October 2010

                    Ik nijg er toch wel erg naar om hem te gaan aanschaffen.

                    Alleen nog even kijken waar ik hem ga halen en of ik hem aan ga sluiten op de achterspeakers of met RCA kabels op de radio zelf, waarschijnlijk wordt het dat, dan kan ik ook meteen de remote mee trekken, want ik neem aan dat die ook aangesloten moet worden?

                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    #18116684
                    baboe
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      13 August 2007

                      hoi ik gebruik deze beval prima gr baboe

                      #18116676
                      Dillenvd
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        14 October 2010

                        Die variant ziet er ook netjes uit ja! Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar die grote brede maar toch compacte WX77A.

                        Nu nog iemand in de buurt vinden om te beluisteren …

                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        #18116685
                        noppe889
                          Lid sinds:
                          22 September 2012

                          Dat weet ik niet, ik heb alleen de woofer gekregen voor de rest niks xd
                          En zou hem gewoon kopen slechter zal het in ieder geval niet worden!

                          #18116686
                          Spacejam
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            21 November 2006

                            Ik hebbook die reservewiel variant. Het valt zeker niet tegen.

                            Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                            #18116687
                            Dillenvd
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              14 October 2010

                              @DeMeistah

                              Is het nog gelukt met de inbouw? Tevreden met het resultaat?

                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              #18116688
                              john.t
                                Lid sinds:
                                18 July 2012

                                Aankomende zaterdag komt de tswx77a bij mij in de astra h opc-line!
                                Volgens mij is dit de 2de topic over deze actieve woofer..:)
                                Zal mn ervaring van de woofer hier op het forum delen..
                                En heb tot nu toe alleen goede recenties gelezen ;)

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.