ervaringen –> langzaam

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Gebruikerservaringen ervaringen –> langzaam

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18335207
    joop1970
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 September 2010

      Heb het nu een aantal weken aangekeken, forum ziet er wat frisser uit, bedankt voor de moeite die daar in is gestoken.
      Vind het voor de rest niet overzichtelijker overkomen, oude was wat mij betreft prima, maar goed mijn mening.

      Wat me vooral irriteert is dat het forum af en toe gewoon traag is, wat is daar de reden achter? Soms is de pagina zo geladen en soms duurt dat gewoon een paar seconde, ben zelf een snelle internetter met een snelle verbinding dus zie graag dat paginas snel geladen worden. Wat mij betreft is dit geen vooruitgang mbt oude forum.

      #18335209
      Senatorman
      Beheerder
        Lid sinds:
        7 November 2016

        Dit script is langzamer dan het oude, maar biedt wel veel meer mogelijkheden voor de toekomst zoals het mobiele gebruik.
        Snelheid is inderdaad een hot item, we zijn dan ook nog steeds bezig om alles te optimaliseren.
        Vooral grote forums met veel posts kunnen nog langzaam zijn met posten en laden. We hebben afgelopen weken al veel snelheid gewonnen, maar blijven nog wel even met tuning bezig.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.