Ervaringen Grandland met Caravan

Forumindex Forums Modellen Grandland X Ervaringen Grandland met Caravan

3 berichten aan het bekijken - 51 tot 53 (van in totaal 53)
  • Auteur
    Berichten
  • #18376566
    Hans GLX
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 May 2018

      [quote quote=18376560]Echt. Pppffff. Succes op het Volvo forum [/quote]

      Het ging hier niet zozeer om Volvo.(pppfff…) Maar ik noemde dit even als voorbeeld uit de praktijk, ivm een extra koeler voor de versnellingsbak. Snap je??? Dus het merk speelt hier geen rol. Het gaat om de functionaliteit  van een extra aan te brengen koeler, ja of nee.

      #18376574
      FransS
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 December 2019

        Beste HansGLX, Het valt mij (weer) op dat jij er kennelijk genoegen in schept om discussies van anderen te verstoren door op alles te schieten wat er langs komt zonder dat dat een bijdrage in de discussie is. Hierbij schuw je niet om er allerlei niet relevante zaken bij te halen en zelfs op het arrogante af te reageren. Iemand zonder trekhaak die het hoogste woord voert in een draadje over ervaringen met een caravan. Dat is behoorlijk hinderlijk om het nog netjes te zeggen. Hou daar ajb eens mee op. Het begint vervelend te worden

        #18376591
        Hans GLX
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 May 2018

          [quote quote=18376574]Beste HansGLX, Het valt mij (weer) op dat jij er kennelijk genoegen in schept om discussies van anderen te verstoren door op alles te schieten wat er langs komt zonder dat dat een bijdrage in de discussie is. Hierbij schuw je niet om er allerlei niet relevante zaken bij te halen en zelfs op het arrogante af te reageren. Iemand zonder trekhaak die het hoogste woord voert in een draadje over ervaringen met een caravan. Dat is behoorlijk hinderlijk om het nog netjes te zeggen. Hou daar ajb eens mee op. Het begint vervelend te worden[/quote]

          Beste @FransS, Je zit toch écht op een andere golflengte, als jij meent dat dat ik op alle reacties van anderen wil schieten. En ik wil zéker niet verstoren! Jij hebt het steeds opnieuw over, wat naar jouw mening, wél of niet relevant is. En hoe kom je erbij, dat ik (zelfs) arrogant reageer?? Waar baseer je dat op? Het ging in een draadje, over het plaatsen van een extra koeler. En dan speelt het helemaal niet, of ik al dan niet een trekhaak heb. Ik noemde een voorbeeld uit de praktijk, dat ik dit onnodig acht. En dat daar zowel de olie-producenten, als mede de autofabrikanten, zich in de ontwikkeling van hun producten, zich dermate op concentreren, om achteraf geen gigantische schadeclaims te moeten betalen. Zoals nu het geval is bij VW over de sjoemelsoftware. En je word als het ware bedient op je wens. Ik hou er mee op! Want ik wil zéker niet vervelend zijn voor anderen. En zoals je gelezen kunt hebben in een ander draadje,(ervaring met klantenservice) stap ik binnenkort over naar een ander merk. Dus beste @ FransS, het ga je goed!

        3 berichten aan het bekijken - 51 tot 53 (van in totaal 53)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.