Ervaring met verkoop naar belgië?

Forumindex Forums Overige APK & RDW Ervaring met verkoop naar belgië?

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210030
    ar
      Lid sinds:
      20 November 2004

      Heeft er iemand ervaring met de verkoop naar belgie?
      Mijn manta is in principe verkocht naar belgie maar hoe moet ik dat overschrijven cq uitvoeren?
      Heb gebeld met de rdw en heb nu 3 versies over hoe het moet:o

      #17486425
      boyanka
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 June 2005

        :agentik heb ook al een aantal x een auto verkocht naar belgie. ik zorg dat ze eerst betaald hebben en dan ga ik met het complete kenteken en nmr platen naar de rdw om een uitvoerverklaring. tevens krijg je dan gelijk je vrijwaring. de nmr platen moet je inleveren. hetgeen wat je dus terug krijg van de rdw is de verklaring, die hebben ze in belgie nodig om de auto in te schrijven en je hebt een vrijwaring. je kan op dat moment ook niet meer op de weg met nl platen. meestal nemen de belgen een belgische plaat mee waarop ze terug rijden.

        #17486426
        ar
          Lid sinds:
          20 November 2004

          Oke’ Bedankt dit dacht ik ook al maar toen ik met de rdw belde werd het niet echt duidelijk.

          #17486427
          Opel_Bjorn
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 May 2008

            langst de douane gaan, die geven je formulier 705 (roos papier met groene sticker), dan een gelijkvormigheids precedure laten uitvoeren in een daarvoor bevoegd keuringsstation. Krijg je een nieuw identificatieplaatje. Gelijkvormigheidsattest bij de dealer aanvragen. Als je deze documenten hebt een keuring voor verkoop doen en kan de wagen ingevoerd worden.

            #17486428
            ar
              Lid sinds:
              20 November 2004

              origineel gepost door Goossens Bjorn
              langst de douane gaan, die geven je formulier 705 (roos papier met groene sticker), dan een gelijkvormigheids precedure laten uitvoeren in een daarvoor bevoegd keuringsstation. Krijg je een nieuw identificatieplaatje. Gelijkvormigheidsattest bij de dealer aanvragen. Als je deze documenten hebt een keuring voor verkoop doen en kan de wagen ingevoerd worden.

              ???:hmmz

              #17486429
              Opel_Bjorn
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 May 2008

                Is mss niet get geen wat je vroeg :P. Dit zal de nieuwe eigenaar moeten doen om hem in te kunnen voeren in België

                #17486430
                ar
                  Lid sinds:
                  20 November 2004

                  Oke’ ik dacht al:D

                  #17486431
                  ar
                    Lid sinds:
                    20 November 2004

                    Ik ben uiteindelijk bij het GWK geweest ging erg snel en gemakkelijk:thumbup

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.