ervaring met spotrepair/airbrush??

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) ervaring met spotrepair/airbrush??

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259854
    Family man
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 August 2012

      Helaas diepe kras en schaaf tot op de grondlak van onze Zafira B met panna cotta Mica lak (z167).

      Mijn zoontje zijn crossfiets schoof er tegen aan..toen mijn dochter ‘m in haar haast opzij duwde..

      Poep daar baal ik van, het plekje is niet groot, de kras 5 cm met daaronder een kale plek van zeg maar een halve vingernagel.

      De lakstift voorkomt alleen eigenlijk eventuele roestschade..mooi bijgewerkt is het zeker niet.

      Kan best goed “poetsen” avond ervoor nog 1 3/4 uur bezig geweest op flinke krassen op een blauwmetallic transit, optisch verdwenen, je moest er echt een lamp naast hangen!, de krassen op de zafira was niets mee te doen..

      Ipv het gehele scherm te spuiten (en dan ook nog eens uitspuiten) wilde ik weten of een deelreparatie van het scherm (zit midden op het scherm boven de wielrandvorm zegmaar) een optie is. (ook ivm kosten)

      Wie heeft er ervaring mee (niet op een bumperhoekje maar echt op het plaatwerk) en/of heeft een goed adres?

      Alvast bedankt..

      #18165828
      Family man
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 August 2012

        Of weet iemand wellicht een adres in zuid oost brabant?..

        #18165829
        jabberwock
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 September 2005

          Carlux in den bosch. Zij hebben een spotrepair dienst. (Ook op locatie)

          Sent from my Galaxy Note II

          #18165830
          nova….
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Weet niet in welke hoek van Brabant je woont?

            http://www.pdr-eindhoven.nl/kras-repair.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

            http://www.google.nl/#bav=on.2,or.r_qf.&fp=fe6766ee0b3211da&hl=nl&q=spotrepair+brabant” onclick=”window.open(this.href);return false;

            #18165831
            Family man
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 August 2012

              @Nova, tussen ‘s-Hertogenbosch en Eindhoven.., heb goede (uitdeuk) ervaringen met PDR, heb ook contact gehad met hem en bleek ook spotrepair te doen.
              Normaal (Unilak) 100 euro, metallic 25 meer (exbtw), voor de mica lak 3 lagen nodig is 150 ex.
              Heb met mijn oude garage/schadehersteller contact gehad, die doet ook spotrepair..maar begint er niet aan bij mica lak, het hele scherm opnieuw was 200.
              Klinkt toch schappelijk, maar heb zeer waarschijnlijk het scherm gevonden, orgineel gebruikt in juiste kleurcode voor 90 euro, (dat kosten nieuwe imitatie ook),
              Als de bumper/koplamp net zo makkelijk te verwijderen zijn als bij astra H (gevonden op howto) dan ga ik het zelf doen, nog ff kijken hoe dat zit met dat kleine driehoek ruitje vooraan maar zo gauw ik precies weet hoe kan ik er aan beginnen. dan gaat mijn oude scherm (geen deuken op marktplaats voor 40 euro) en ben ik goedkoop klaar voor 50 piek met het minste kans op kleurverschil denk ik.
              Ik laat nog ff weten hoe het afloopt!

              #18165832
              nova….
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Ok mooi 90e is geen geld voor zo`n scherm, ik hoor het dan nog wel,

                Succes!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.