Ervaring Autoschade Vesters – www.vesters.be

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Ervaring Autoschade Vesters – www.vesters.be

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271830
    Illuminat0r
      Lid sinds:
      16 September 2004

      Ik kom niet veel op het forum, maar in het algemeen belang wil ik dit toch even posten.
      Tevens zitten hier ondanks het een Nederlands forum is toch ook wel wat Belgen…
      Als dit topic niet op zen plaats staat, feel free om het te verplaatsen.

      Bij deze wil ik even mensen behoeden over een keuze die ze kunnen maken om een carrossier te kiezen.

      Tot vandaag was Autoschade Vesters mijn referentie voor alle carrosserie en spuitwerken aan de Omega.
      Ik heb er 2 Omega’s laten spuiten, meerdere Irmscher onderdelen, en nog wat carrosseriewerken,
      met steeds een tevreden resultaat.

      Echter ditmaal is gebleken dat ze hun afspraken duidelijk niet meer kunnen of willen nakomen.

      Er werd afgesproken om een bumperschade te herstellen, doorlopend in het kofferdeksel, met behandeling van de roestplekken door de schroefmontage van het Irmscher kofferdeel.
      Tevens bijwerken van wat beginnend roest aan de wielranden (Tjah, het blijft een Omega)

      Het lakwerk is wel in orde, wielranden lijken OK.

      Aan de buitenkant is het kofferdeksel volledig in orde, ook al is het maar tot aan de raamlijn gespoten.
      Echter aan de binnenkant is de roest niet behandeld zoals afgesproken.

      De kofferspoiler werd niet opnieuw vast gemonteerd. (misschien is dit maar beter gezien de hele toestand dat ik het zelf doe)
      (Die had ik zelf al gedemonteerd naar aanleiding van een overeenkomst om alsnog de volledige koffer te spuiten, wat aldus niet gebeurd is)

      De parkeersensoren zijn er schots en scheef weer in geplaatst en werken niet meer.
      Deze werkten nog perfect tot op de dag dat de Omega binnen gebracht werd, zelfs met de scheefgereden sensor!

      De Irmscher achterbumper stond rechts op de zijkant open omdat ze de klemmen niet vervangen hebben.

      En als kers op de taart hadden ze voor aflevering het contact laten opstaan, met een lege batterij als gevolg.
      Nog 2.3V klemspanning! (Wetende dat een batterij normaal niet onder de 10.5V mag gaan bij een DEEP cycle (1.75V per cel))

      Op dat moment zelf (1.5week geleden) werd de afspraak gemaakt dat ik vandaag op 8 mei zou komen om dit SAMEN op te lossen, ik had toch verlof.
      (Die PDC is een eigen inbouw (met OEM onderdelen wel te verstaan)).

      Gisteren om 20u18 kreeg ik een voicemail dat de afspraak niet kon doorgaan.
      Vandaag om 8u stond ik toch aan de deur en vroeg om uitleg.

      “Ja, gisteren is beslist dat we vandaag niet werken. Ik kan die gast toch niet laten komen om alleen uw bumper te monteren” Aldus Michel Vesters…

      [sarcasme]Wil je dus je voertuig laten herstellen, en ben je tevreden met half werk, dan maak een afspraak met Autoschade Vesters.[/sarcasme]

      Mij zie je er niet meer, ik kan zelf minstens even kwalitatief montagewerk afleveren -O-

      #18284012
      2000
      Moderator
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Er is aan je auto gewerkt, en je bent niet tevreden….ok, duidelijk.
        Maar de eerste afspraak die tot een oplossing kon leiden ging niet door, en dan meteen bovenstaand verhaal? Zou je niet heel even wachten op de eventuele oplossing. Want ze hebben ( door omstandigheden?) niet eens de kans gehad om een oplossing te bieden, of lees ik het nu verkeerd?

        #18284013
        jethro
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 February 2008

          2000 heeft gelijk, topictarter moet meer geduld hebben.
          Het kan altijd gebeuren dat een afspraak uitgesteld word, je weet de reden ook niet in deze zaak.
          Maandag is weer een nieuwe week. :thumb

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.