Ernstige waarschuwing

Forumindex Forums Modellen Astra Ernstige waarschuwing

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274003
    J.Eland
      Lid sinds:
      28 April 2010

      Hallo Opel vrienden, Ik heb weer wat bijzonders. Ik moet jullie waarschuwen voor Dynavin-online te Spijkenisse die het niet zo nauw nemen met de wettelijke verkoop regels. Ik ben zelf
      helaas ook het slachtoffer geworden van dit bedrijf doordat men mij een systeem hebben verkocht voor mijn Astra J, met een fabrieksfout. Als je gaat reclameren ben jij al gelijk de dader die het probleem heeft veroorzaakt. Je word daar op zeer onvriendelijke wijze behandeld. Omruilen of geld terug kan je daar vergeten. Er word gewoon gezegd als je het er niet mee eens bent ga je maar naar de rechter. Ik wacht nu al maanden op een onderdeel die ik waarschijnlijk nooit zal krijgen. Er staat nu een onbruikbaar navigatie systeem op de kast. Dus wees gewaarschuwd en koop er niets. Bij nader onderzoek blijkt dat internet vol staat met klachten over dit bedrijf. Lees maar Klachten over Dynavin te Spijkenisse.

      #18300164
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        http://www.klacht.nl/dynavinonline-nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Opereren onder diverse namen
        o.a. inbouwcombinatie.nl

        Ik wilde er ook eerst iets bestellen, maar ik google eerst voordat ik on-line iets koop en heeft me een hoop ellende bespaard.

        #18300165
        littlebird
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 February 2015

          Dynavin inderdaad ook alweer slechte ervaring mee! Let hiermee op.
          Ook onderdeel niet gekregen en kan fluiten naar centen. Alweer aantal weken geleden

          Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk

          #18300166
          trucker01
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 August 2015

            hmmm misschien eens kijken hoeveel er hier op het forum slachtoffer zijn geworden en dan gezamelijk naar een no cure no pay advocaat

            #18300167
            computerbug
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 April 2011

              Misschien een idee!, :hmmz Ik kan op het Opel forum geen zwartboek vinden, wat ik wel eens tegen kom op andere forums.
              Wij zijn geen van alle gebaat met zulke bedrijven, MAAR!, niet naar aan leiding van 1 foutje of vergissing!!
              Wel met degelijk veel klachten etc.

              Ik heb ervaring met bedrijven die een foutje of vergissing maken (dat kan altijd) en die het heeel!, eruuug! netjes oplossen.
              En wel zo dat het onderdeel niet opwegen tegen de retourzendingen en heel nuchter het goede onderdeel voor jouw kosteloos alsnog toe zenden.

              #18300168
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                idd computerbug.
                Fouten worden overal gemaakt en als het onderling opgelost kan worden niet meteen aan de schandpaal nagelen.

                Tip blijft altijd eerst even te googlen op de bedrijfsnaam, zeker bij on-line winkels voordat je er daadwerkelijk iets gaat kopen.

                #18300169
                littlebird
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 February 2015

                  Ik probeer altijd netjes te regelen en als ze niet aan afspraken houden eerst iets regelen of langsgaan. Maar bij dit bedrijf valt niet te praten. En normaal zet ik niks negatiefs over bedrijf op internet maar dit is erg erg slecht wat ze doen. Het gaat gelukkig maar om 20 euro en ga er verder niks meer aan doen. Take your lost and move on. Bij deze gewaarschuwt

                  Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk

                  #18300170
                  computerbug
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    26 April 2011

                    littlebird

                    Ik snap uw standpunt!, maar het is niet zo dat ze mogen denken, dat deze bedrijven zich alles kunnen permitteren!
                    Oké!, u vindt €20,- niet de moeite, dat is natuurlijk uw eigen keuze, MAAR!, als we allemaal zo gaan denken, vindt ik dat deze slapend rijk proberen te worden.
                    U heeft u rechten maar ook uw plichten, en op deze manier laat u uw recht vervallen, dat terwijl u recht heb op een degelijk en natuurlijk voor op!!, een ontvangen product!

                    En bemiddelen met het bedrijf is zeer zeker de moeite, ik moet wel zeggen dat ik het maar twee keer heb mee gemaakt, en het is goed gekomen.

                    Maar het bedrijf die J.Eland beschrijft is er een om heel erg verdrietig om te worden, en mijn mening is, dat dit bedrijf met het bestaan speelt in deze moeilijke tijd, kan er bij mij niet in!!

                    #18300171
                    b07
                      Lid sinds:
                      24 February 2009

                      @J.Eland wrote:

                      Hallo Opel vrienden, Ik heb weer wat bijzonders. Ik moet jullie waarschuwen voor Dynavin-online te Spijkenisse die het niet zo nauw nemen met de wettelijke verkoop regels. Ik ben zelf
                      helaas ook het slachtoffer geworden van dit bedrijf doordat men mij een systeem hebben verkocht voor mijn Astra J, met een fabrieksfout. Als je gaat reclameren ben jij al gelijk de dader die het probleem heeft veroorzaakt. Je word daar op zeer onvriendelijke wijze behandeld. Omruilen of geld terug kan je daar vergeten. Er word gewoon gezegd als je het er niet mee eens bent ga je maar naar de rechter. Ik wacht nu al maanden op een onderdeel die ik waarschijnlijk nooit zal krijgen. Er staat nu een onbruikbaar navigatie systeem op de kast. Dus wees gewaarschuwd en koop er niets. Bij nader onderzoek blijkt dat internet vol staat met klachten over dit bedrijf. Lees maar Klachten over Dynavin te Spijkenisse.

                      wilden ze het ook niet maken voor je?

                      misschien helpt het als je de klacht hier plaatst:
                      http://www.klacht.nl/dynavinonline-nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
                      ik zie dat Dynavin-online daar ook persoonlijk reageert op klachten, het is vaak zo dat bedrijven opeens heel behulpzaam worden als ze in de publiciteit komen .

                      ze hebben in die zelfde straat ook een sport school zitten, voorheen toen die winkel er nog niet was verkochten ze ook radio’s vanuit die sportschool, ik sport daar al jaren en, zie de eigenaar en, eigenaresse daar ook wel eens, ik heb nog nooit problemen met hun gehad, maar weet wel dat de vrouw de dominanten is van de 2

                      #18300172
                      computerbug
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        26 April 2011

                        b07

                        Daar doelde ik ook op!, daar wordt je heel erg verdrietig van, heb het gelezen.
                        Ik heb er even niet bij stil gestaan om het linkje er bij te plaatsen, zo verbouwereerd was ik.

                        En service is zo belangrijk, het hoeft maar iets klein te zijn!

                        #18300173
                        J.Eland
                          Lid sinds:
                          28 April 2010

                          Nou jongens, het is nog erger geworden. Op het moment dat ik uiteindelijk het systeem buiten de auto om aansloot ontdekte ik nog een ander probleem.
                          Als ik de knop MP3 aanraakte werd het scherm grijs en het systeem liep muurvast. Dan ben ik wederom naar die tent gegaan en de klacht opgegeven.
                          Ik kon het apparaat achter laten en dan zou een monteur er wel naar kijken. Toen ik een keer opbelde kreeg ik te horen dat ik door verkeerd aansluiten een ledlamp op het moederboord zou hebben opgeblazen. die moest in China bestelt worden. Levertijd onbekend. Uiteindelijk ben ik na twee weken is in het bedrijf gaan kijken wat er nou met mijn systeem is gebeurt, Helemaal niets de doos stond nog ongeopend op de zelfde plaats waar ik hem had neergezet. Als ik er een opmerking over geef krijg ik te horen dat ik eerst 100 euro moet betalen anders gebeurt er niets meer. Ik zeg daar begin ik niet aan want hij is helemaal niet kapot. dan neem ik het apparaat mee naar huis en zoek op internet naar een ander programma. installeren en het werkt. Dan staat het systeem drie dagen in een test opstelling op mijn werkbank en op een morgen schakel ik de boel weer aan en enige tijd later ruik ik een sterke chemische lucht die op mijn huid prikkelde. daarna zag ik dat het GPS signaal kompleet ontbrak. Als ik dan weer die tent bel krijg ik te horen dat mijn garantie vervallen is omdat ik zelf rommel.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.