Embleemloze grill problemen

Forumindex Forums Modellen Astra Embleemloze grill problemen

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222649
    AstraLimburgDriver
      Lid sinds:
      12 May 2010

      Hoi allemaal,

      Ik heb vorige week een embleemloze grill besteld en vandaag binnen gekomen. Ik heb hem natuurlijk meteen opgehaald en willen monteren.:cool: :cool:

      Echter liep ik al tegen problemen op want op de site staat perfecte pas vorm en makkelijk te monteren.:thumbdown

      Nou daar gaan ze al de fout in want de originele grill wordt met schroeven bevestigd, en die schroeven draai je in de grill zelf vast. De nieuwe grill kun je dus niet met schroeven werken en moet er met boutjes gewerkt worden, dat is dan geen probleem maar de boutjes moeten zo klein zijn dat ze natuurlijk door de bestaande gaatjes die in de motorkap zitten kunnen..:(

      Daar lopen we al tegen het 2e probleem want dan zijn de boutjes te klein en vallen ze door de ophang punten van de grill dus moet ik met schijfjes werken.

      En is dit niet genoeg, past de grill ook nog niet eens, want de grill is te klein en de ophang punten komen niet goed overeen met de boorgaten in de motorkap.
      2 punten zitten goed en de andere 2 niet en dus is dit balen.

      Dan zou ik dus 1 de gaten groter moeten boren om grotere boutjes te kunnen gebruiken 2 moet ik dus op 2 punten de gaten gaan verleggen als volgt dat als ooit de standaard grill terug moet dit niet meer kan omdat de gaten te groot zijn..

      Iemand anders ook de zelfde problemen al eens gehad of heb ik dit nu alweer alleen.

      gaat om de volgende grill:

      (is btw niet mijn auto de afbeelding maar het voorbeeld van de site voor de grill)

      Heb deze besteld bij een (normaal) goede autoshop, en zij zeiden dat deze perfect zou passen, nou helaas.
      :cool:

      #17689932
      Opel_Bjorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2008

        terug brengen die handel!

        #17689933
        Jurgen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 September 2007

          Yep, gewoon terug gaan en auto zelf meenemen, dan kun je laten zien dat het voor geen meter past.

          #17689934
          spiderman
            Lid sinds:
            10 May 2010

            Klote dat die niet past :swear

            Klopt het dat je deze bij Autostyle hebt gekocht?

            Ik wil er zelf ook 1 kopen en wil niet tegen het zelfde probleem lopen als jij.
            Ik had 1 van deze op het oog:
            http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/producten/284/0.html

            Iemand ervaring hier met SKG Carstyling ?

            #17689935
            jan0405
              Lid sinds:
              15 December 2009

              moet je maar bij orginal car parts bestelle :) ben je wel veel geld meer kwijt maar dan past het zeker ! die imitatie rommel is na gemaakte plastic wat soms niet eens past haha :D terug brengen je bedrag storneren bij je bank binnen 7 dagen!

              suc6

              #17689936
              AstraLimburgDriver
                Lid sinds:
                12 May 2010

                origineel gepost door jan0405
                moet je maar bij orginal car parts bestelle :) ben je wel veel geld meer kwijt maar dan past het zeker ! die imitatie rommel is na gemaakte plastic wat soms niet eens past haha :D terug brengen je bedrag storneren bij je bank binnen 7 dagen!

                suc6

                Uhmm was geen imitatie spul en ik ben niet te beroerd om geld uit te geven, wil immers mijn auto mooier en sportiever en niet kermis achtig en dat heb je met nep spul.

                Inmiddels terug gebracht en geruild voor een totaal andere gril (vond de grill ook niet mooi) dus geluk dat die niet paste.

                Heb ook al weer een nieuwe en die paste perfect gewoond de oude los halen en de nieuwe plaatsen, alles paste zoals het hoorde en gewoon lekker vast kunnen schroeven :D:D

                Nu ben ik op zoek naar nette maar ook vette velgen iemand tips ????

                #17689937
                jan0405
                  Lid sinds:
                  15 December 2009

                  pfff jaja ik wordt altijd genaait bij zoiets :)

                  #17689938
                  AstraLimburgDriver
                    Lid sinds:
                    12 May 2010

                    origineel gepost door jan0405
                    pfff jaja ik wordt altijd genaait bij zoiets :)

                    Tja is als je je voor een habbekrats iets wilt hebben, je kan beter zoals ik doe beetje meer geld uitgeven maar dan heb je wel wat..

                    groetjes

                    #17689939
                    wim-v6
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 August 2005

                      Gewoon een mooie Kunstof Embleemloze Gril halen.

                      Ten eerste ziet dat er al veel minder KERMIS uit als zo’n metalen ”kippenhok” in je motorkap, en meestal passen die beter.

                      vaker zijn deze nog goedkoper ook.

                      Willem

                      #17689940
                      AstraGDriver
                        Lid sinds:
                        2 August 2010

                        Ik heb ook z’n grill die jij aangeeft enne ben er zeer tevreden over en ziet strak uit. Inderdaad z’n kippengaas gril (ook doe van metaal) zijn vaak niet passend en niet mooi (mijn mening)

                        Dus ik raad ook aan een kunststof grill te nemen (maar zie al aan de berichten dat je al een nieuwe grill hebt)

                        de groenten :P

                        #17689941
                        AstraLimburgDriver
                          Lid sinds:
                          12 May 2010

                          origineel gepost door wim-v6
                          Gewoon een mooie Kunstof Embleemloze Gril halen.

                          Ten eerste ziet dat er al veel minder KERMIS uit als zo’n metalen ”kippenhok” in je motorkap

                          Willem

                          Haha volkomen met je eens king:

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.