Elektrische spiegels Astra F

Forumindex Forums Modellen Astra Elektrische spiegels Astra F

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17802894
    stellema
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 July 2004

      [rquote=1850790&tid=141043&author=koenelsenaar][rquote=1849602&tid=141043&author=KadAstra-EF][rquote=1849592&tid=141043&author=koenelsenaar]Waar is dat knopje voor met dat lampje, rik?[/rquote]

      Je bedoelt zeker dat gele lampje ?

      Die brandt als de verwarming aan staat.
      Als je het knopje rechts van dat gele lampje indrukt dan gaat dat lampje branden en weet je dat je spiegels worden verwarmd. En goed ook, ik heb mijn hand er wel eens tegenaan gehouden maar het wordt goed heet.

      Let wel: dit staat los van de achteruitverwarming !!!!

      Groet, Rik[/rquote]

      Ik heb zo’n knopje niet, maar wel een lampje. Is alles dan automatisch?
      [/rquote]

      Dan werken ze inderdaad in combinatie met de achterruit verwarming , als je die aandoet gaat het lampje ook branden . Dit hebben de meeste latere modellen

      #17802895
      KadAstra-EF
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 July 2010

        [rquote=1853819&tid=141043&author=Alfred]Gisteravond m’n deurpaneel eraf gehad. En hij is helaas niet voorbereid op elektrische en verwarmbare spiegels.

        Klapsleutels met afstandbediening werkt echter perfect! :D[/rquote]

        dat is slecht en goed nieuws !

        Success en veel plezier ermee.

        rik

        #17802896
        syl-astra
          Lid sinds:
          3 October 2007

          [rquote=1853819&tid=141043&author=Alfred]Gisteravond m’n deurpaneel eraf gehad. En hij is helaas niet voorbereid op elektrische en verwarmbare spiegels.[/rquote]

          in de deur moet je ook niet kijken
          je moet in het stekker deel kijken war in de auto zit
          dus als je de deur los doet ziet je de doorvoer naar de auto zelf
          dit is een stekker die je los draaien kunt
          zie je nu in het deel wat vast zit in de auto allemaal contacten zitten, dan is de kans groot dat hij voorbereid is voor opties.
          zoals cv, elektrische ramen en speigels

          kabelboom in de deur moeten je dan gewoon vervangen voor 1 met alle opties

          #17802897
          KadAstra-EF
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 July 2010

            [rquote=1854463&tid=141043&author=syl-astra][rquote=1853819&tid=141043&author=Alfred]Gisteravond m’n deurpaneel eraf gehad. En hij is helaas niet voorbereid op elektrische en verwarmbare spiegels.[/rquote]

            in de deur moet je ook niet kijken
            je moet in het stekker deel kijken war in de auto zit
            dus als je de deur los doet ziet je de doorvoer naar de auto zelf
            dit is een stekker die je los draaien kunt
            zie je nu in het deel wat vast zit in de auto allemaal contacten zitten, dan is de kans groot dat hij voorbereid is voor opties.
            zoals cv, elektrische ramen en speigels

            kabelboom in de deur moeten je dan gewoon vervangen voor 1 met alle opties [/rquote]

            Syl-astra bedoelt waarschijnlijk deze:

            In mijn geval zit er een ti-ripje omheen. maar die “schroef” kun je losdraaien en dan heb je de kabel los.

            syl-astra heeft gelijk, kijk ook hier even. mischien hoef je alleen maar een kabelboom aan te schaffen.

            Groet, Rik

            #17802898
            syl-astra
              Lid sinds:
              3 October 2007

              juist dat bedoel ik:P

              heb je daar maar 2 draden in zitten dan heb je geen opties
              maar dan zou je zelfs nog de missende kabelboom kunnen toevoegen in de auto
              alleen heb je dan een donor auto nodig waar je de kabelboom uit haald en overzet in je eigen auto

              ik heb het zelf ook gedaan omdat ik geen cv had en ook geen elektrische ramen

              kabelboom zit er dan zo uit :angel

              dit moet dan allemaal weer in de auto
              het is even werk maar dan heb je wel alle opties
              zelfs stoelverwarming zat in deze kabelboom

              #17802899
              Alfred
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 January 2005

                Net gekeken in de stekker in de deur, daar zat niets. Ook achter de zekeringkast zat niets. Dus hij is er helaas echt niet op voorbereid. Volgende auto moet ’t WEL hebben. :P

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.