Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Elektrische spiegels Astra F
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 januari 2011 om 11:49 #17802894
[rquote=1850790&tid=141043&author=koenelsenaar][rquote=1849602&tid=141043&author=KadAstra-EF][rquote=1849592&tid=141043&author=koenelsenaar]Waar is dat knopje voor met dat lampje, rik?[/rquote]
Je bedoelt zeker dat gele lampje ?
Die brandt als de verwarming aan staat.
Als je het knopje rechts van dat gele lampje indrukt dan gaat dat lampje branden en weet je dat je spiegels worden verwarmd. En goed ook, ik heb mijn hand er wel eens tegenaan gehouden maar het wordt goed heet.Let wel: dit staat los van de achteruitverwarming !!!!
Groet, Rik[/rquote]
Ik heb zo’n knopje niet, maar wel een lampje. Is alles dan automatisch?
[/rquote]Dan werken ze inderdaad in combinatie met de achterruit verwarming , als je die aandoet gaat het lampje ook branden . Dit hebben de meeste latere modellen
28 januari 2011 om 11:51 #17802895[rquote=1853819&tid=141043&author=Alfred]Gisteravond m’n deurpaneel eraf gehad. En hij is helaas niet voorbereid op elektrische en verwarmbare spiegels.
Klapsleutels met afstandbediening werkt echter perfect! :D[/rquote]
dat is slecht en goed nieuws !
Success en veel plezier ermee.
rik
28 januari 2011 om 23:54 #17802896[rquote=1853819&tid=141043&author=Alfred]Gisteravond m’n deurpaneel eraf gehad. En hij is helaas niet voorbereid op elektrische en verwarmbare spiegels.[/rquote]
in de deur moet je ook niet kijken
je moet in het stekker deel kijken war in de auto zit
dus als je de deur los doet ziet je de doorvoer naar de auto zelf
dit is een stekker die je los draaien kunt
zie je nu in het deel wat vast zit in de auto allemaal contacten zitten, dan is de kans groot dat hij voorbereid is voor opties.
zoals cv, elektrische ramen en speigelskabelboom in de deur moeten je dan gewoon vervangen voor 1 met alle opties
29 januari 2011 om 08:15 #17802897[rquote=1854463&tid=141043&author=syl-astra][rquote=1853819&tid=141043&author=Alfred]Gisteravond m’n deurpaneel eraf gehad. En hij is helaas niet voorbereid op elektrische en verwarmbare spiegels.[/rquote]
in de deur moet je ook niet kijken
je moet in het stekker deel kijken war in de auto zit
dus als je de deur los doet ziet je de doorvoer naar de auto zelf
dit is een stekker die je los draaien kunt
zie je nu in het deel wat vast zit in de auto allemaal contacten zitten, dan is de kans groot dat hij voorbereid is voor opties.
zoals cv, elektrische ramen en speigelskabelboom in de deur moeten je dan gewoon vervangen voor 1 met alle opties [/rquote]
Syl-astra bedoelt waarschijnlijk deze:
In mijn geval zit er een ti-ripje omheen. maar die “schroef” kun je losdraaien en dan heb je de kabel los.
syl-astra heeft gelijk, kijk ook hier even. mischien hoef je alleen maar een kabelboom aan te schaffen.
Groet, Rik
29 januari 2011 om 08:49 #17802898juist dat bedoel ik:P
heb je daar maar 2 draden in zitten dan heb je geen opties
maar dan zou je zelfs nog de missende kabelboom kunnen toevoegen in de auto
alleen heb je dan een donor auto nodig waar je de kabelboom uit haald en overzet in je eigen autoik heb het zelf ook gedaan omdat ik geen cv had en ook geen elektrische ramen
kabelboom zit er dan zo uit :angel
dit moet dan allemaal weer in de auto
het is even werk maar dan heb je wel alle opties
zelfs stoelverwarming zat in deze kabelboom29 januari 2011 om 12:52 #17802899Net gekeken in de stekker in de deur, daar zat niets. Ook achter de zekeringkast zat niets. Dus hij is er helaas echt niet op voorbereid. Volgende auto moet ‘t WEL hebben. :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.