Elektrische spiegel werkt niet goed.

Forumindex Forums Modellen Corsa Elektrische spiegel werkt niet goed.

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263702
    M-style
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 January 2014

      Mijn elektrische spiegel aan de bestuurderszijde werk niet meer. Je kunt alleen nog naar boven en naar beneden verstellen, links en rechts hoor je alleen de motor, gebrom. De spiegel lijkt ook los te zitten (trilt met rijden). Wie kan mij hier mee helpen. Is dit een kwestie van alleen het glas vervangen?????

      #18211408
      ivartje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 December 2010

        Even t glas eruit halen om te controleren! ik weet niet hoe t moet maar r zijn vast mensen die t wel weten hier!

        Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk

        #18211409
        VideoRipper
          Lid sinds:
          11 December 2013

          Vaak zijn dan een aantal kunstof tandwieltjes of het bevestigingsmechanisme kapot.
          Dit zie nogal eens wanneer mensen een elektrische spiegel met de hand proberen te
          forceren.

          #18211410
          BlackDevil
            Lid sinds:
            4 January 2009

            Met een kunststofspatel of een soortgelijk voorwerp het glas er voorzichtig uitwippen. Controleer dan even of de motor wel in alle richtingen is te verstellen. Zo niet, dan is het mechanisme of de motor kapot. Zo ja, dan zat het glas er niet meer goed op. Voorzichtig weer terugduwen.

            #18211411
            M-style
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 January 2014

              Het is opgelost, afgelopen zaterdag een andere spiegel gekocht en het motorgedeelte (met spiegeldeel) overgezet.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.