elektrische spiegel werking

Forumindex Forums Modellen Astra elektrische spiegel werking

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214246
    gekke-pappa
      Lid sinds:
      31 October 2009

      vraagje loop ontzettend te stoeien met mijn elektrische spiegels voor de Astra G station

      mijn vraag is als ik de spiegel joystick in de deur aanraak
      werkt deze meteen ? of moet er doormiddel van een knop ergens ,stroom op worden gezet ,zodat hij dan werkt ,
      het mooiste zou zijn iemand die ook een astra g heeft met elektrische spiegels , dit kan verifiëren. werkt de joystick altijd? of moet deze worden geactiveerd ? door een knop ergens ..

      wat ik gedaan heb ,zekeringen gecheckt ,zijn in orde ,spanning is goed op de zekering ,gemeten of er spanning op staat ,ja er staat spanning op de joystick alleen is dit maar 3 volt , (lekspanning?) verwarming in de spiegels werkt wel ,als ik de
      achteruit verwarming aanzet ,
      hopelijk kan iemand mij verder helpen

      #17552724
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Zou bij Contact aan of motor aan, direct moeten reageren, let daarbij wel op of de knop op linker of rechter spiegel staat gestelt.

        De Bediening van spiegels is van bij alle opels van de leeftijd 1993 t/m 2004 gelijk.

        alleen hebben de oudere opels vaak een knop om de spiegelverwarming in te schakelen, terwijl de nieuwere automatisch met de achterruitverwarming worden verwarmd.

        Werkt de spiegelverwarming wel??

        Willem

        #17552725
        gekke-pappa
          Lid sinds:
          31 October 2009

          achterruitverwarming aan is Spiegel die verwarmt dus dat werkt goed ,snap er niks van :hmmz

          #17552726
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            dan zitten er in ieder geval elektrische speigels op.

            knop wil wel kapot gaan.

            Willem

            #17552727
            gekke-pappa
              Lid sinds:
              31 October 2009

              knop is vervangen door used opel parts .4 dagen geleden er ingezet
              en er zitten servos in de spiegels dus dat kan het ook niet zijn ,dat ze zijn vervangen door bijvoorbeeld gewone spiegels
              nee tis een vreemd probleem ,maar we blijven zoeken .

              #17552728
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                links en rechts werkt niet??

                zo kan het een kabelbreuk zijn van deur naar carrosserie.

                Willem

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.