Elektrische ramen G cabrio

Forumindex Forums Modellen Astra Elektrische ramen G cabrio

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264808
    EddieAstraG
      Lid sinds:
      15 March 2014

      Beste allemaal,
      Kan iemand mij helpen, mijn ramen doen niet geheel wat ze moeten doen. Kan iemand mij vertellen wat ik kan controleren bv raam relais (waar zit deze?) is er ook nog een raam module die voor problemen kan zorgen eventueel? Probleem dat ik heb is het volgende, normaal bij het openen van het dak zouden de ramen eerst naar beneden moeten gaan, dit doen ze echter niet. Als ik de ramen handmatig een stukje open doe gaan deze bij het geheel geopende dak wel weer automatisch omhoog.
      Alle input is welkom.

      #18225111
      Mark16v
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 February 2005

        Als het net als bij de Coupe is zou je even het volgende kunnen proberen:

        1. Auto op contact zetten met de deuren gesloten.
        2. Knop indrukken zodat het raam zakt, helemaal tot onder. Knop ingedrukt houden en goed luisteren tot je een klik hoort.
        3. Stap 2 herhalen, maar nu het raam omhoog doen tot je een klik hoort.
        4. Stap 2 en 3 eventueel herhalen voor het andere raam.

        Hiermee leer je de standen van het raam in de computer in, zodat de ramen automatisch zakken en omhoog gaan bij openen sluiten van de portieren (of in jou geval je dak).

        #18225112
        EddieAstraG
          Lid sinds:
          15 March 2014

          Heb ik inderdaad al geprobeerd, werkt ook niet. Ramen gaan nog steeds niet naar beneden als ik het dak open. Vermoed dat het probleem toch in de aansturing ergens zit. Weet je toevallig of dit alleen via het relais loopt?? en zo ja waar zit het relais. Heb al gezien dat er op diverse plekken in de auto relais gemonteerd zijn.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.