Elektrische ramen

Forumindex Forums Modellen Astra Elektrische ramen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17221824
    alainossen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 August 2006

      Beste medeforumliefhebbers,

      Ik heb eigenlijk een vraagje met betrekking tot het inbouwen van een elektrisch set ramen dat ik wil inbouwen. Heb ooit eens een how-to zien langskomen hier maar kan hem niet meer vinden. Deze was compleet met foto’s en al maar zie het niet meer. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om me de link ofzo ff door te geven. Trouwens welke zekering moet erin??

      groetjes alain

      #17680331
      alainossen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 August 2006

        tevens heb ik nog een vraag, Ik heb dus een astra G uit 98 en vraag me eigenlijk af me auto voorbereid is tot aan de deur. Hoe kan ik dit zien? er liggen wel nog stekkers los onder me deurpaneel. In ieder geval de kabel van de deur naar de zijkant van de auto die heb ik bij me set erbij.

        Dus nu is de vraag is hij er voorbereid op?welke kleur stekkers moeten in de deur liggen voor de elektrische ramen en de spiegels?

        groeten alain

        Bedankt alweer

        #17680332
        alainossen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 August 2006

          niemand die me kan helpen?

          bedankt voor diegene die reageert

          #17680333
          astratjeg01hh
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 July 2009

            dag alain de zekeringen van de alectrische ramen zijn 7,50amp en 30 amp
            voor de electrische ramen+spiegels moeten volgens mij deze kabels er liggen rooden plus en bruine -ik hoop dat ik je hier voldoende mee heb geinformeerd mvg erik

            #17680334
            IMpY
              Lid sinds:
              18 July 2005

              kijk gewoon in je zekeringskast of je pinnetjes voor d ezekering er zitten voor de elektrische ramen. Zo niet is je auto ook niet voorbereid.

              Groeten Twan

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.