elektrische hoogteregeling koplampen

Forumindex Forums Modellen Corsa elektrische hoogteregeling koplampen

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222563
    NWitkamp
      Lid sinds:
      11 April 2010

      Ik heb sinds kort de facelift koplampen in m’n corsa c zitten, maar deze kan ik niet elektrisch omhoog en omlaag doen. Bij de oude koplampen wel. Kan ik deze stelmotor overzetten?

      #17688997
      Corsa_B_66
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 February 2007

        Ik weet niet hoe het bij een C zit, maar indien de nieuwe koplampen ook elektrische hoogte verstelling hebben, kan je gewoon je oude stel motortjes overzetten op de nieuwe.

        #17688998
        Fearless
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2005

          er zijn verschillende types….
          1 waarvan de stelmotor verstopt zit achter een stuk plastic.
          Als die stuk gaan moet je een reperatie set kopen en moet je hem openzagen. om de motor te vervangen. Dan komt er een schroefbaar kapje op.

          en er is er 1 waar je zo bij kan komen……

          Heb je een foto van de achterkant van je koplamp?

          #17688999
          NWitkamp
            Lid sinds:
            11 April 2010

            origineel gepost door Corsa_B_66
            Ik weet niet hoe het bij een C zit, maar indien de nieuwe koplampen ook elektrische hoogte verstelling hebben, kan je gewoon je oude stel motortjes overzetten op de nieuwe.

            Maar in de oude kan ik dus nergens een stelmotor vinden. Ben bang dat hij dus ergens zit waar je er niet bij kan.

            #17689000
            NWitkamp
              Lid sinds:
              11 April 2010

              origineel gepost door Fearless
              er zijn verschillende types….
              1 waarvan de stelmotor verstopt zit achter een stuk plastic.
              Als die stuk gaan moet je een reperatie set kopen en moet je hem openzagen. om de motor te vervangen. Dan komt er een schroefbaar kapje op.

              en er is er 1 waar je zo bij kan komen……

              Heb je een foto van de achterkant van je koplamp?

              Bij de facelift koplamp zou je er zo bij moeten kunnen, maar bij degene die erop zat zit hij achter het plastic. Ik kan dus ook niet zien of die dus hetzelfde is als bij de facelift…

              Als ik nou gewoon zoon namaak corsa c koplamp koop met angel eyes ofzo, zit er dan al zoon stelmotor ingebouwd?

              #17689001
              Fearless
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 January 2005

                Nee die krijg je nooit bij aftermarket lampen…

                dus je hebt nu koplampen waarbij je zo bij de stelmotor kan….

                Je moet ff kijken waar dit zit…en meten met de multiemter op de stekker…als je gaat spelen met de stelknop zal je het aantal volt zien veranderen.

                Ze gaan wel eens kapot namelijk.

                Maar je zit ook met de aansluiting van de stekker op je koplamp…
                geloof dat die ook anders is van de verschillende types.

                #17689002
                Corsa_B_66
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  20 February 2007

                  Ik denk dat je dan diegene hebt zoals Fearless zegt:

                  1 waarvan de stelmotor verstopt zit achter een stuk plastic.
                  Als die stuk gaan moet je een reperatie set kopen en moet je hem openzagen. om de motor te vervangen. Dan komt er een schroefbaar kapje op.

                  Volgens mij zijn vaak de Angel eyes etc of voorbereid op elektrische hoogte verstelling of niet (manueel)
                  Als ze dan voorbereid zijn, dan zitten er bijna nooit stel motors bij, althans bij de corsa b, weet niet of dit ook geldt voor de C. Denk dat de C rijders onder ons dit vast wel kunnen vertellen, en anders kan je nog altijd op de sloop terecht voor stel motortjes, of dat iemand ze toevallig hier op het forum heeft.

                  Of wat nog een optie is, dat je ze manueel neemt dus hand verstelling, alleen dien je wel de knop voor de hoogte verstelling eruit te halen ivm APK. Dus je kan dan een dopje ofzo plaatsen als je de knop eruit haalt.

                  #17689003
                  Corsa_B_66
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    20 February 2007

                    Je was me voor Fearless:P

                    #17689004
                    NWitkamp
                      Lid sinds:
                      11 April 2010

                      Maar ik had de standaard koplampen…. Bij deze kan je niet bij de stelmotor.

                      Maar nu heb ik de facelift koplampen. En hier moet ik dan dus een nieuwe stelmotor voor kopen? of kan ik ook die andere standaard koplampen open zagen en die stelmotor erin plaatsen? Dat wil ik eigenlijk weten.

                      Zie op marktplaats die dingen wel staan voor 60 euro. Moet er dus 2 hebben dus ben ik 120 euro lichter…

                      Kan ik beter die andere openzagen dacht ik, maar weet dus niet of die stelmotor wel op die andere past.

                      #17689005
                      Branieman
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        Gaat niet passen je hebt echt andere nodig. Heb er misschien nog 2 over.. Mocht dat zo zijn dan kun je ze van me overnemen voor een matsprijs! Stuur me anders maar een bericht als je interesse hebt..

                        #17689006
                        NWitkamp
                          Lid sinds:
                          11 April 2010

                          origineel gepost door Branieman
                          Gaat niet passen je hebt echt andere nodig. Heb er misschien nog 2 over.. Mocht dat zo zijn dan kun je ze van me overnemen voor een matsprijs! Stuur me anders maar een bericht als je interesse hebt..

                          Heb wel interesse dan.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.