Electronisch sleutelsysteem

Forumindex Forums Modellen Grandland X Electronisch sleutelsysteem

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358931
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Hallo beste Grandlandrijders, ik heb gaan de deuren automatisch op slot als je de auto verlaat. Af en toe gaan de deuren automatisch op slot, maar het is niet duidelijk of dit om de tijd (seconden) of om de afstand ( maters) tot de auto gaat. En het gebeurt ook niet altijd. Wie weet hier iets over. In de handleiding kan ik geen antwoord vinden. Met vriendelijke Opel-groet.

      :dank-u:

      #18358933
      Hans GLX
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 May 2018

        [quote quote=18358931]Hallo beste Grandlandrijders, ik heb dat de deuren automatisch op slot gaan als je de auto verlaat. Af en toe gaan de deuren automatisch op slot, maar het is niet duidelijk of dit om de tijd (seconden) of om de afstand ( meters) tot de auto gaat. En het gebeurt ook niet altijd. Wie weet hier iets over. In de handleiding kan ik geen antwoord vinden. Met vriendelijke Opel-groet. :dank-u:[/quote]

        Dag Rob,

        Als je zelf de auto niet afsluit, dan blijft hij gewoon open! Dus ik bedoel met afsluiten door op de sleutel te drukken. Of afsluiten door met je duim op de twee ribbels te duwen op de handgreep van je deur. Maar heb je de auto op slot, en je pakt de deurgreep vast(bestuurder)dan opent hij vanzelf. (mits je de sleutels in je zak hebt.) Ook is mij opgevallen, als je met deze warmte de ramen wat open doet, voor en achter, en iemand zonder sleutel wil de deur open trekken, dan sluiten alle ramen automatisch. Dat lijkt wel een soort diefstal beveiliging.

        Hoor je de auto automatisch afsluiten, en je grijpt weer naar de deurgreep, dan opent hij ook weer vanzelf.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.