Electrische tankdop?

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Electrische tankdop?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213191
    Rubenn
      Lid sinds:
      18 October 2009

      Hallo,

      ik heb sinds 2 dagen een calibra gekocht, met de nodige electrische dingetjes.. omdat er geen sleutel in de tankdop kan neem ik aan dat deze electrisch is?

      er zit wel een knopje bij de knopjes van de electrische ramen.. maar ik kan hieruit niet opmaken dat deze voor de tankdop is..

      kan iemand mij uitleggen hoe dat zit? en waar je aan kan zien dat hij dicht is?

      ;)

      #17537925
      pab
        Lid sinds:
        2 August 2009

        zover als ik mij kan herinneren is de tankdop niet electrisch…maar de tankklep word wel electrisch vergrendeld..die wordt ontgrendeled met de deurvergrendeling.

        #17537926
        Rubenn
          Lid sinds:
          18 October 2009

          klopt!

          ik dacht dat net als bij mijn vader zijn vw’tje er een soort spisch door de tankdop heen gaat, maar dit was niet het geval.

          waarvoor is dan het ronde knopje wat bij de knoppen van de electrische ramen zitten?

          #17537927
          Powercorsa
            Lid sinds:
            26 October 2007

            dat is ervoor als je last ervan hebt dat de ramen niet dicht gaan als het heeft gevroren.
            Druk dan het knopje in en doe dan het raam dicht, de beveiliging is dan uitgeschakeld.

            Zet de auto op slot en kijk dan of de klep vergrendeld is, is dit niet het geval kijk dan eens even achter het paneel aan de binnenkant of daar de motor zit.
            Het is ook mogelijk dat de vergrendelingsmotor kapot is.

            #17537928
            Rubenn
              Lid sinds:
              18 October 2009

              origineel gepost door Powercorsa
              dat is ervoor als je last ervan hebt dat de ramen niet dicht gaan als het heeft gevroren.
              Druk dan het knopje in en doe dan het raam dicht, de beveiliging is dan uitgeschakeld.

              Zet de auto op slot en kijk dan of de klep vergrendeld is, is dit niet het geval kijk dan eens even achter het paneel aan de binnenkant of daar de motor zit.
              Het is ook mogelijk dat de vergrendelingsmotor kapot is.

              bedankt!

              kofferbak werkt gewoon op centrale vergrendiling..

              wat een luxe zeg allemaal voor een 90’er wat ik heb:wub

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.