Electrische ramen doen raar na lege accu

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Electrische ramen doen raar na lege accu

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262901
    Ghostleader1NL
      Lid sinds:
      1 April 2013

      Hallo,

      Ik heb de zoekfunctie geprobeerd maar zonder resultaat, vandaar dit nieuwe topic.

      Nu heb ik de accu verwisseld, en alles volgens plan gedaan. Radio weer opnieuw ingesteld enz.. Maar nu doen mijn elektrische ramen raar.

      Bestuurderskant gaat niet meer van zichzelf naar beneden ( moet ik vast blijven houden ) Bijrijderskant gaat alleen naar beneden en niet meer naar boven. ( alleen via de bijrijdersdeur zelf gaat die weer naar boven ) Alles werkte voorheen normaal.

      Nu is mijn vraag: Moet ik het opnieuw laten inlezen zoals bij Mercedes? Of zijn er andere trucjes voor?

      alvast bedankt

      #18202762
      OlafK
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 November 2013

        Tijdens sluiten knop vast blijven houden, en 5 seconden vast blijven houden nadat ze gesloten zijn. Dit kan helpen.

        #18202763
        stefanDTI
          Lid sinds:
          10 May 2007

          Idd als het raam sluit het knopje nogmaals op “dicht houden” en dan de ramen omlaag doen en ook even vast houden.

          Dan zou het goed moeten zijn .

          #18202764
          Ghostleader1NL
            Lid sinds:
            1 April 2013

            Gaan we proberen alvast bedankt

            **edit: Gelukt!! ** :thumb

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.