electrische ramen

Forumindex Forums Modellen Calibra electrische ramen

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17223260
    Mich
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 August 2005

      Electrische ramen werken niet.
      Zekering is niet kapot,iemand dit ook wel eens meegemaakt?
      Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
      En heeft iemand enig idee wat het kleine ronde knopje zou kunnen zijn die achter de schakelaar zit van de raambediening?

      #17696633
      vectra2000driver
        Lid sinds:
        1 June 2010

        dat heeft volgens mij ook een functie kwa als je hand er tussen zit dat hij niet verder ging volgens mij…

        en dat je elek ramen niet doen zou aan het paneel zelf kunnen liggen dat het knopje geen goeie contact maakt met het printplaat ( is een idee/gedachte )

        #17696634
        Mich
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 August 2005

          Verder niemand enig idee?????

          #17696635
          opelremco
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 August 2007

            die knopjes zijn wel gevoelig voor storing idd.
            volgens mij heeftvectra2000driver gelijk wat betreft het kleine knopje.(soort kinderbeveiliging?)

            #17696636
            svdk20
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 August 2009

              kan ook zijn dat de connector onder je handrem vakje los ligt. was bij mij het geval.
              let er wel bij op dat je je ramen opnieuw moet inleren als de accu los is geweest dus ff 3x helemaal open en dicht doen de ramen.

              dat knopje kan zijn voor de raam beveiliging dit houdt in dat als er iets tussen komt tijdens sluiten dat hij dan weer open gaat deze beveiliging kan je aan en uit zetten. maar dacht dat deze knop de zelfde kleur had als de raambediening knoppen. dus weet niet of deze rode knop orgineel is.

              #17696637
              Mich
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 August 2005

                Hey mensen.

                Het probleem is opgelost.
                Probleem lag idd bij connector onder het dekseltje bij de handrem.
                Borgpennentjes waren afgebroken,heb het nu opgelost door er 2 tyraps omheen te doen.
                Alles werkt nu gewoon weer.
                Thanks voor de reacties.

                #17696638
                vectra2000driver
                  Lid sinds:
                  1 June 2010

                  das moooi ken je die ook weer gebruiken eheh

                  #17696639
                  Mich
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 August 2005

                    origineel gepost door svdk20
                    kan ook zijn dat de connector onder je handrem vakje los ligt. was bij mij het geval.
                    let er wel bij op dat je je ramen opnieuw moet inleren als de accu los is geweest dus ff 3x helemaal open en dicht doen de ramen.

                    dat knopje kan zijn voor de raam beveiliging dit houdt in dat als er iets tussen komt tijdens sluiten dat hij dan weer open gaat deze beveiliging kan je aan en uit zetten. maar dacht dat deze knop de zelfde kleur had als de raambediening knoppen. dus weet niet of deze rode knop orgineel is.

                    Inleren?
                    Als je daarmee bedoeld dat het raam dan met een druk op de knop
                    automatisch door blijft gaan, dat doe je op een andere manier.
                    Dat doe je door de schakelaars een paar seconden ingedrukt te houden als het raam gesloten is, en hoeven ze echt geen 3x omlaag en omhoog.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.