elec. ramen inbouwen

Forumindex Forums Modellen Corsa elec. ramen inbouwen

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225494
    corsageak
      Lid sinds:
      28 October 2009

      hallo,

      ik wil binnekort elec. ramen in gaan bouwen in de corsa..

      nu is me vraag, kan ik beter een nieuwe set kopen (universeel)
      of een set orgineel uit een corsa B nemen en ergens van de sloop halen?

      of heeft iemand nog zoiets liggen?

      greetz
      Corsageak

      #17724100
      SRLandgraaf
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 September 2008

        beste is op de sloop kijken .

        dat past teminste 1 op 1 .

        #17724101
        X-PloiD
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 April 2010

          Ik heb ze achteraf ingebouwd maar wel orgineel uit een sloopel ! Universele troep amal… das volgens mij 10x niks en duur !

          Motortjes zitten met 4 popnagels vast. Raam erin hangen verstellen zodat hij recht omhoog gaat. Anders knikkerd de boel naar beneden.

          Mocht je de kabelboom kunnen overzetten, de deur stekkers kun je aanpassen met een klein schroevendraaiertje klipjes los maken. De ramen hebben 2 + en nodig om te kunnen werken. Meet dit even door zet er stroom op bijv op je sigarettenaansteker, bakje losschroeven en achter de sigarettenaansteker een aftakking maken. Deze kun je gemakkelijk aansluiten hierdoor schakelt hij in zodra de auto op contact staat.

          Denk dat je ongeveer 4 uurtjes nodig heb als je een beetje handig bent :D

          #17724102
          Erwin1987
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 September 2009
            #17724103
            Vipertjegts
              Lid sinds:
              1 July 2004

              Ik zou ze lekker origineel halen. Toen ook voor de TR gedaan. En een maat van me heeft het voor zijn B toen ook origineel gehaald. Monteren is best te doen als je een beetje handig bent (of een handig iemand in de buurt hebt). Als je geen popnagels gebruikt maar bout schroef combi voor het monteren dan wel een klein beetje loctide gebruiken, ze willen anders nog wel eens los gaan zitten en dan sluit je raam niet lekker meer.Meeste aftermarket spul is crap!

              Heb overigens een setje liggen hier dus als je interesse hebt zie ik je U2U met bod wel verschijnen.

              #17724104
              corsageak
                Lid sinds:
                28 October 2009

                heej vipertje, je heb u2u hoor:p

                @ de rest bedankt voor de tips:thumbup:

                corsageak

                #17724105
                Jeroen_t
                  Lid sinds:
                  12 December 2009

                  Plus je hebt origineel ook meteen de mooiere bedieningsknopjes. Anders moet je weer gaatjes boren enzo, allemaal net niet..

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.