Elec. Inklapbare spiegels

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Elec. Inklapbare spiegels

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276751
    cruzito79
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 May 2016

      Ik heb ff een vraagje. Kan je de buitenspiegels vervangen voor de elc. inklapbare zonder iets te moeten aanpassen aan de auto. en daar bedoel ik mee dat je een nieuwe kabelboom moet hebben ofzo. De meeste auto’s zijn tegenwoordig wel voorbereid toch?

      groeten Dilsson

      #18319719
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Welkom

        Welke Vectra? En bouwjaar? Full of half canbus? (Knopjes(half) of scrollwiel op je stuur(full)) welke opties heb je nu?

        Het is niet een kwestie van zomaar overzetten in ieder geval

        #18319720
        cruzito79
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 May 2016

          Ja sorry vergeet dat helemaal9 erbij te zetten. Het gaat om een Signum uit 2003. Sommige van deze modelen hebben deze optie al dus daarom dacht ik dat het misschien hier al voorbereid is.

          Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

          #18319721
          jraaf
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 January 2008

            Met een Signum uit 2003 kan het zo maar dat je de vol vette kabelboom er in hebt zitten.
            Welke opties heeft je Signum: Alarm? TC knop op het dash? Trek eens de bovenste blindplaat er uit(als je daar niet al stoelverwarmings knoppen hebt)Zou zo maar kunnen dat je daar al een kabel hebt liggen.

            Als je dan een uit de donor auto de spiegel set haalt en de deur stuur modules zou het zomaar klik klak kunnen zijn king: Garantie kan ik echter niet geven. Met half can/full can en tussen modellen is het altijd weer een gok of een guru met de tech2 om opties achter af aan de praat te krijgen :puke

            Groet jraaf

            #18319722
            cruzito79
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 May 2016

              Ok thnx man. Ik ga het ff nakijken of die kabelboom er ligt. Heb geen alarm of TC knop op dashboard. Nou maar hopen dat die kabel er ligt.

              Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

              #18319723
              Bartjex88
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 June 2009

                Ligt er 99% zeker niet, klappers hebben een andere kabelboom meende ik.

                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                #18319724
                jraaf
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 January 2008

                  @Bartjex88 wrote:

                  Ligt er 99% zeker niet, klappers hebben een andere kabelboom meende ik.

                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Hoi Bart, klopt dat dr spiegel functie een andere kabelboom is dan de verwarmde stoelen of TC :thumbup Wat ik er mee aangeven wil is dat als die kabelboom van de stoelverwarming en TC etc er ligt je een goede kans hebt dat je de volledige interieur kabelboom hebt liggen. De meeste opties voor de bestuurder zitten namelijk op het zelfde type BCM. Zodoende verwacht ik dan ook dat de BCM de klapspiegels ondersteunt en die kabel er ook al ligt.

                  Ze zijn bij mijn weten ergens half 3003 begonnen met het wegbezuinigen van kabelboom voor modules die toch niet als optie gekozen werden.

                  Het kan verketen. Zou mooi zijn voor ‘m als het er ligt. Maar garantie heb je niet :afro

                  Groet jraaf

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.