Eindelijk…. zit ik weer in een Opel

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Eindelijk…. zit ik weer in een Opel

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244779
    Sragir
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 January 2012

      Hallo Opel Forum,

      Ik wilde me even aan jullie voorstellen, na als gast deze forum te hebben bezocht.
      Ik ben Sragir en woon met mijn gezin in het noorden van het land. Mijn eerste ontmoeting met een Opel was, toen mijn vader zijn spiksplinternieuwe Opel Kadett B ging ophalen in 1969. Beige kleur met rode bekleding. Nou, dat was een ervaring als jochie van 4. Ondertussen ben ik ouder geworden en heb altijd japanners gehad. Mijn laatste auto was een Mazda 323 sedan uit 1992. Had het 9.5 jaar in mijn bezit, maar tja, ik heb weg moeten doen.
      Dus weer op zoek naar een andere auto, en mijn neef raade mij aan om nu eens een duitse auto aan te schaffen, en mijn keuze viel op de Astra.
      Nou, om het verhaal kort te houden :), op tweede kerstdag heb ik er een gevonden en gekocht. Leuke kerstcadeau…..
      Het is een Astra sedan, 1600/16v, automatic, met slechts 60000 km op de teller. En eerlijk is eerlijk, dit isheel wat anders dan een japanner. Rijdt heerlijk, lage toeren in zijn vijfde.
      En nu weet ik wat ik al die jaren heb gemist, zoals stuurbekrachtiging, centrale deurvergrendeling, cruise control en nog heel wat meer. Heerlijk.

      Ik hoop er heel wat jaartjes en veilige kilometers mee kan rijden.
      En dat die vandalen hun handen thuis houden. Nadat ik de auto eindelijk thuis had staan, vond men het blijkbaar stoer om de linkerspiegel ff in stukken te slaan. :( . Dus jullie snappen wel, ik was flink aan het :swear . Auto stond nog niet eens op mijn naam….

      Groetjes

      Sragir

      ps. Ik zal zo snel mogelijk foto’s plaatsen.
      (Zie veel hatchbacks en stationwagon, weining sedans :D )

      #17967051
      Kermitkiller
        Lid sinds:
        26 March 2005

        welkom hier :thumb

        #17967052
        Twanni
          Lid sinds:
          31 January 2011

          welkom en moest je het nog niet weten , wij zijn gek op :kewlpics !

          #17967053
          Miranda-van-Tuinen
            Lid sinds:
            7 December 2011

            Welkom

            #17967054
            midnight black
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 December 2011

              Welkom, toch al gelijk een voordeel (hoewel ik zelf ook enorm zou balen van zo’n acties, ze moeten met hun fikken van je spullen afbliijven :swear ) maar gelukkig kost een buitenspiegel voor een Astra op de sloop niet de hoofdprijs in tegenstelling tot originele japanner onderdelen. Veel plezier met de auto!

              #17967055
              astraTD
                Lid sinds:
                9 March 2009

                Welkom hier, neem aan dat je een astra G hebt?

                #17967056
                Sragir
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  2 January 2012

                  @astraTD wrote:

                  Welkom hier, neem aan dat je een astra G hebt?

                  Ja, dat klopt, een Astra G, sedan uitvoering

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.