Einddemper Vectra B 1.7TD

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Einddemper Vectra B 1.7TD

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211730
    Bartjex88
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 June 2009

      Kent iemand een eindemper voor een Vectra B 1.7TD X17TD motorcode die door de keuring in België geraakt?
      Moet wel een sportiever geluidje hebben op mijn Veccie
      Mvg Bart

      #17516924
      PAASHAAS
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 November 2004

        Pfoeh, ik denk dat je dit beter in Belgie kan navragen, van de belgische wetgeving hebben de nederlandse verkoop punten denk ik geen kaas van gegeten.
        Ik zou gewoon iets kopen wat leuk is, en dan op de keuring je originele pot er ff onder hangen (of werkt dat niet zo in Belgie ?)

        #17516925
        Bartjex88
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 June 2009

          origineel gepost door PAASHAAS
          Pfoeh, ik denk dat je dit beter in Belgie kan navragen, van de belgische wetgeving hebben de nederlandse verkoop punten denk ik geen kaas van gegeten.
          Ik zou gewoon iets kopen wat leuk is, en dan op de keuring je originele pot er ff onder hangen (of werkt dat niet zo in Belgie ?)

          Jawel maar orininele is doorgeroest en zoek dus een legale vervanger

          #17516926
          Silverspeed
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 June 2009

            origineel gepost door Bartjex88

            origineel gepost door PAASHAAS
            Pfoeh, ik denk dat je dit beter in Belgie kan navragen, van de belgische wetgeving hebben de nederlandse verkoop punten denk ik geen kaas van gegeten.
            Ik zou gewoon iets kopen wat leuk is, en dan op de keuring je originele pot er ff onder hangen (of werkt dat niet zo in Belgie ?)

            Jawel maar orininele is doorgeroest en zoek dus een legale vervanger

            als je naar een automaterialen zaak gaat in belgie dan kunnen hun je waarschijnlijk precies vertellen welke wel en welke niet legaal zijn…

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.