Eerste Opel ooit…

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Eerste Opel ooit…

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Wimv
    Participant
    • Topics 2
    • Reacties 5

hallo,

Ik ben Wimv en sinds gisteren heb ik een 2012 Insignia Sports Tourer 2.0 diesel 160pk met bijna 269000km in mijn bezit. Ik heb de wagen gekocht en de bedoeling was deze te slopen en verkopen in onderdelen, nu weet ik ook dat ik mij hier niet populair ga maken door dit op dit forum te verkondigen. Mijn idee is gelukkig gewijzigd…

Uiteindelijk na een kostenberekening komt het uit dat er toch wel een serieuze marge is na een herstelling. Zo heb ik beslist om de wagen mooi in orde te zetten en er zelf heel goedkoop mee te rijden want mij spreekt het model enorm aan. Elektrisch is alles in orde behalve de microswitch van de kofferklep maar mechanisch is er wel een heleboel wat er moet gebeuren. Ik ben benieuwd hoeveel kilometers nog kunnen erbij gezet worden na de herstellingen.

Ooit heb ik enkele keren met een Insignia A gereden en zijn mij het comfort, de stoelen (zitten echt voortreffelijk), de audio voor zijn klasse en design bijgebleven. Hier alvast foto’s van mijn opknapper:

C887229C-5320-404C-9253-21A1457AE4FD

Wimv
    Participant
    • Topics 2
    • Reacties 5

> zie restauratietopic

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.